Segíthetünk?

Blog

2020. november 10.

Működés világjárvány idején: túlélési tippek helyi vállalkozásoknak

Vastagon benne vagyunk már a járvány második hullámában, és a szigorítások is folyamatosak, ezért érdemes megnézni, hogy mit tehet egy helyi vállalkozás annak érdekében, hogy marketing oldalról biztosítsa a kiszámítható üzletmenetet.

Tovább a cikkhez

2020. november 09.

A Google 16 statisztikát osztott meg az ünnepi vásárlókról

A Google új adatokat osztott meg arról, hogy az ünnepek közeledtével hogyan változik a vásárlók magatartása 2020-ban. Ezekből szemezgettünk.

Tovább a cikkhez

2020. november 06.

A Google ezentúl jobban ki fogja emelni a legjobb vásárlási ajánlatokat a találati listában

Az akció célja egyrészt, hogy a boltok megfelelő ajánlatot nyújtva láthatóbbak legyenek a keresési találatok között, a másik cél pedig az, hogy a vásárlók a lehető legjobb árakat láthassák maguk előtt kereséskor.

Tovább a cikkhez

2020. november 05.

Ünnepek a Korona idején

Vajon hogyan fogják a fizikai üzletek az online webáruházak malmára hajtani a vizet az idei ünnepi szezonban?

Tovább a cikkhez

2020. november 04.

A YouTube 5 új frissítés bevezetésével javítja a felhasználók mobil élményét

A mobileszközön elérhető YouTube-frissítések célja a meglévő funkciók jobb kihasználása és néhány újítás bevezetése.

Tovább a cikkhez

2020. november 03.

Hogyan legyen ütős a képes hirdetésed? 2020 legjobb 17+3 vizuális hirdetése

A vizuális hirdetések használata mindenképpen megéri a befektetést a cégek számára. Széleskörű és célzott megjelenést eredményeznek az interneten; segítenek a fogyasztóknak megismerni és könnyebben felismerni a márkát, és a vizuális hirdetésekkel történő újbóli célzás (remarketing) magas megtérüléssel jár.

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!