Megszűnik a 28 napos hozzárendelési modell a Facebookon
A Facebook Ads 2020. október 12-től megszünteti a 28 napos hozzárendelési intervallumot. A fiókok alapértelmezett beállításként visszaállnak a 7 napos hozzárendelésre.
Tovább a cikkhezA Facebook Ads 2020. október 12-től megszünteti a 28 napos hozzárendelési intervallumot. A fiókok alapértelmezett beállításként visszaállnak a 7 napos hozzárendelésre.
Tovább a cikkhezA Google mostantól támogatja a “ShippingDetails” strukturált adatjelölő használatát, ezáltal a keresési eredmények közt megjeleníthetőek lesznek a szállítási információk.
Tovább a cikkhezEbben a bejegyzésben bemutatjuk, hogy miért kell beállítani a konverziókövetést, és hogyan kell a Google konverziósművelet-készleteit használni a kampányok jobb optimalizálása érdekében.
Tovább a cikkhezA helyi kampányokat arra tervezték, hogy a hirdetéseink révén növeljük a fizikai bolt forgalmát. A helyi kampányok megjelenhetnek a Google Térképen, a Keresési eredmények között, a YouTube-on és a Google Display Hálózaton is.
Tovább a cikkhezEgy márka népszerűsítésének legjobb módja a közösségi média, ami függ a létrehozott és kiposztolt tartalomtól is. De ez nem elég ahhoz, hogy egy tartalmat bármikor kirakjuk amikor úgy érezzük. Egy üzleti Facebook-fiók kezelése általában nagyban különbözik a személyes Facebook-fiók kezelésétől.
Tovább a cikkhezAz internet madarai már csiripelték sok platformon az elmúlt napokban: megszűnik a Facebook hirdetés képekre vonatkozó 20%-os szabálya!
Tovább a cikkhez
Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!