Segíthetünk?

Blog

2020. szeptember 17.

A tökéletes kiterjesztett szöveges hirdetés 4 hozzávalója

Az Optmyzr cég 700 Google Ads fiók összesen egymilliárd megjelenést produkáló 1.2 millió hirdetésének elemzésével megállapította, hogy mi volt a közös pont a legjobban teljesítő kiterjesztett szöveges hirdetésekben (expanded text ad – ETA). Lássuk, mire jutottak.

Tovább a cikkhez

2020. szeptember 16.

A Google felhasználja a BERT algoritmust a fact check adatbázishoz

A napokban kelt szárnyra a hír, hogy a Google felhasználja a BERT algoritmust ahhoz, hogy a híreket/sztorikat összekapcsolja a fact check adatbázissal

Tovább a cikkhez

2020. szeptember 15.

Üzleti célok elérése – Facebook vagy Google Display Hálózat segítségével

Az okostelefonok és számítógépek fénykorában a „Google-keresés” és Facebook használat annyira gyakori, hogy hozzátartozik a napi rutinhoz. Hogy melyik a legjobb döntés a  vállalkozásod számára? Vegyük sorra Melyik platform mire való, mekkora kerettel ajánlott elindulni. Mikor, mibe érdemes befektetni.

Tovább a cikkhez

2020. szeptember 14.

Google Ads adóváltozás

A Google az elmúlt napokban bejelentette, hogy november 1-től  új díjakat számol fel az Egyesült Királyságban, Törökországban és Ausztriában megjelenő hirdetések után.

Tovább a cikkhez

2020. szeptember 11.

A Google korlátozza a keresési kifejezések jelentését az adatvédelemre hivatkozva

Még kérdéses, hogy ez pontosan mekkora korlátozást jelent, ugyanakkor a hirdetők jelentős adatokat veszítenek mindenképpen.

Tovább a cikkhez

2020. szeptember 10.

Hogyan írj tökéletes kattintásra ösztönző szöveget (CTA-t)?

Hogyan használjuk a CTA-t, hogy hatékonyabban teljesítsen a hirdetésünk? Mely esetekben nincs szükség rá és hol van kiemelt szerepe?

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!