A Google ismét újdonságokat tesztel
A Google teszteli, hogy a termékcsatornák összekapcsolhatóak legyenek az App kampánnyal, valamint kibővíti a belsőlinkbővítményeket és új kampány jelentések is elérhetőek lesznek.
Tovább a cikkhezA Google teszteli, hogy a termékcsatornák összekapcsolhatóak legyenek az App kampánnyal, valamint kibővíti a belsőlinkbővítményeket és új kampány jelentések is elérhetőek lesznek.
Tovább a cikkhezA Google kiadott egy új Chrome-bővítményt, amely megkönnyíti a linkelést egy adott oldal szövegére.
Tovább a cikkhezA YouTube szerint a TrueView for action kampánytípust használó hirdetők száma több mint 260%-kal nőtt tavaly. Nem meglepő hát, hogy a Youtube még több figyelmet fordít a hirdetések fejlesztésére.
Tovább a cikkhezHa online értékesíted termékeidet, nincs mese, ismerned kell az Instagram Shopping funkcióját! Ahelyett, hogy az Instagram oldaladról irányítanád át a felhasználókat a honlapodra, tedd lehetővé számukra, hogy közvetlenül a felületen keresztül vásárolhassanak! Megmutatjuk, hogyan!
Tovább a cikkhezAz ajánlattételi stratégiák egyszerűsítése érdekében a Facebook megszünteti a célköltség-ajánlati stratégiát. Mit jelent ez a hirdetők számára?
Tovább a cikkhezInterjúsorozatunkból természetesen a turizmus sem maradhat ki, mint az egyike azon szektoroknak, amiket a leginkább érintett a járványhelyzet. Ügyfeleink között megtalálható több, a turizmusban érdekelt vállalkozás is, így volt miből válogatni. Választásunk végül a hazai piacvezető szállásközvetítő portálra, a Szallas.hu-ra esett, miután a cég vezérigazgatója, Szigetvári József örömmel vállalta az interjút. Interjúalany: Szigetvári József, vezérigazgató, Szallas.hu Zrt.
Tovább a cikkhez
Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!