Privacy Sandbox: további pár hónap a 3rd party cookieknak
A Google friss bejelentése alapján kitolták az eredetileg még 2023 negyedik negyedévére tervezett átállást, és most a legfrissebb információk alapján 2025 elejére tolták el
Tovább a cikkhezA Google friss bejelentése alapján kitolták az eredetileg még 2023 negyedik negyedévére tervezett átállást, és most a legfrissebb információk alapján 2025 elejére tolták el
Tovább a cikkhezA Google Azt javasolja, hogy a hirdetők 2024 május 31-ig minden meglévő ETA és DSA hirdetést módosítsanak reszponzív keresési hirdetésekre, mert május 31 után már semmilyen módosítás nem lehetséges.
Tovább a cikkhezA Google Ads mostantól generatív AI-eszközöket kínál a Demand Gen kampányok képeinek létrehozásához.
Tovább a cikkhezA 2024-re vonatkozó változtatások célja a termékinformációk minőségének javítása, amely garantálja, hogy a Merchant Centerbe beküldött összes termékadat helyesen van formázva, amely elősegíti a Shopping-hirdetések és az organikus Shopping-adatok sikerességét.
Tovább a cikkhezA Meta új közönségbetekintési és célzási lehetőségeket vezetett be Advantage+ Shopping kampányaiban.
Tovább a cikkhezA platform azt reméli, hogy a változtatások révén az alkotók mélyebb betekintést nyerhetnek a közönségükbe, így hatékonyabban optimalizálhatják a tartalmat.
Tovább a cikkhezKérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!