Segíthetünk?

Blog

2020. május 18.

Mit várhatunk a májusi algoritmus frissítéstől?

Eredetileg a Google idén márciustól vezette volna be, hogy a nofollow attribútumot is felhasználja a feltérképezésben, és az indexelésben. Azonban a legutóbbi frissítéssel kapcsolatban nem erősítette meg a hírt, hogy valóban életbe lépett-e ez. 

Tovább a cikkhez

2020. május 15.

Digitális oktatás: itt az új SEO és PPC stratégiád!

A koronavírus hatására megjelenő korlátozások a gazdasági élet mellett az oktatásra voltak a legnagyobb hatással. A személyes oktatás ideiglenes megszűnése mentén előtérbe került a digitális oktatás és a távoktatás. Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan tudjuk a keresőoptimalizálás (SEO) és fizetett hirdetések (PPC) segítségével előnyünkre fordítani a kialakult helyzetet. Így elérhetjük a kieső bevételek mérséklését, a […]

Tovább a cikkhez

2020. május 15.

A Google élesítette a 2020 májusi frissítését

A 2020. május 4-én élesített új Google frissítések nagymértékben hatással voltak az oldalakra.

Tovább a cikkhez

2020. május 14.

Sprinter interjú: hogyan hat a pandémia a futárszolgálatok mindennapjaira?

„A mi üzletágunkban a csomagszortírozó területek, valamint a futárok a legkitettebbek a veszélynek, ezért az ő védelmük és folyamatos tájékoztatásuk az egyik legfontosabb feladat.  Az elsők között vezettük be az érintés nélküli csomagátadást, valamint rögtön megkezdtük meglévő partnereinkkel – akinél még nem volt elérhető – a bankkártyás fizetésre való fizetés átterelését.” Interjúalany: Kovács Lívia, értékesítési és marketing […]

Tovább a cikkhez

2020. május 13.

#TOP1 nyerő páros? Facebook Ads és Google Shopping = Maximális Konverzió

Még mindig nem tudod eldönteni, hogy hogyan oszd fel a marketing büdzsédet a Facebook és a Google hirdetések között? Aggodalomra semmi ok! Mindkét csatornával önmagában is sikeres lehet a hirdetési tevékenységünk, de a Google Shopping és Facebook Ads megfelelő kombinációjával maximalizálhatjuk a konverziókat. Meg is mutatjuk, hogyan!

Tovább a cikkhez

2020. május 13.

A Google új shopping hirdetést tesztel

Hétfőn írtunk arról, hogy a Google nem áll meg a fejlesztésben, és jelenleg a Google Shopping fejlesztésével rukkolt elő. Lássuk, mihez kezd még a Keresőóriás a vírus okozta helyzet kezelését segítendő.

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!