Segíthetünk?

Blog

2020. május 12.

Hetet egy csapásra! Hasznos tanácsok az egyéni célközönségekhez Facebookon

Az egyéni célközönségek segítségével olyan látogatókat célozhatunk meg, akik a vállalkozásunk vagy termékünk iránt már korábban is érdeklődést mutattak. Az egyéni célközönség funkcióval elérhetjük jelenlegi és potenciális vevőinket egyaránt. Egyénileg alakíthatunk ki közönségeket és szegmentálhatjuk azokat attól függően kiket szeretnék elérni, például az alábbiak alapján:

Tovább a cikkhez

2020. május 11.

Google Smart Shopping Béta : Új vásárló célkonverzió

A Google egy pillanatra sem áll meg, még a vírus sem lassíthatja fejlesztéseit. Sőt, ha lehet, még több újdonsággal rukkolnak elő most, mint korábban. Lássuk, mi a legújabb, a smart shoppingot érintő tesztjük.

Tovább a cikkhez

2020. május 08.

7 ismertetőjele annak, hogy a PPC kampányaid nem a megfelelő kezekben vannak

A tapasztalt PPC szakemberek, már könnyedén észreveszik annak a jelét, hogy egy fiók nincsen a megfelelő kezekben.  Ugyanez nem mondható el a legtöbb vezető beosztású kollégáról vagy akár magáról a cégtulajdonosró sem, hiszen nem lehet mindenki avatott PPC szakértő.  Ha a fiókodban rossz eredményeket tapasztalsz, következtethetsz arra, hogy a fiókot rosszul kezelik, akár szakértelem hiányában, […]

Tovább a cikkhez

2020. május 08.

A vírus alatt tovább erősödik a DuckDuckGo

A vírus számos területen nyomot hagy. Nincs ez másként a keresők piacán sem, ahol egyértelműen látszik, hogyan változott a felhasználói viselkedés az utóbbi hónapokban.

Tovább a cikkhez

2020. május 06.

Támogatási lehetőség az Instagramon

A koronavírus miatt kialakult helyzetre számtalan támogatási lehetőség született meg, amik mind azt szolgálják, hogy a lehető legtöbb vállalkozás maradjon életben. A Facebook és a Google is segít a vállalkozásoknak különféle módokon.

Tovább a cikkhez

2020. május 05.

Lapker interjú: milyen hatással van a járvány a nyomtatott sajtóra?

„A mi termékeink egy része a legromlandóbb árucikk, mely a piacon található. Egy napilap például délután már fele annyit ér, mint hajnalban.” Egy ilyen piaci környezetben különösen érdekes volt elolvasni Szirtes Bernadett válaszait arról, hogy a Lapker csoport hogyan reagált a járványhelyzetre. Interjúalany: Szirtes Bernadett, képzési, kommunikációs és marketingvezető, Lapker Zrt.

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!