Segíthetünk?

Blog

2024. április 09.

A Google elmondja, miért fontos a hirdetések erőssége

A hirdetés erőssége „nagyon fontos”, és hangsúlyozta annak jelentőségét, mint értékelő kritériumot, amelyet a marketingszakembereknek előnyben kell részesíteniük.

Tovább a cikkhez

2024. március 28.

Az Apple új eszközt tesztel az App Store-hirdetések optimalizálására

A hírek szerint az Apple egy új intelligens eszközt próbál ki az App Store-ban.

Tovább a cikkhez

2024. március 27.

Érdemes még várni a frissítés hatásaival kapcsolatban

A forrásunkként megjelölt cikk arról szól, hogy a Google 2024. márciusi alapvető frissítése folyamatosan zajlik, a weboldal tulajdonosoknak és SEO szakembereknek türelemmel kell lenniük.

Tovább a cikkhez

2024. március 25.

A Microsoft Ads bejelentette a Pmax legfontosabb frissitéseit

A Microsoft azt tervezi, hogy ugyanazokat a szolgáltatásokat kínálja a hirdetőknek, amelyek jelenleg elérhetőek a Google Pmax kampányokon belül.

Tovább a cikkhez

2024. március 21.

Az Apple új eszközt tesztel az App Store-hirdetések optimalizálására

A hírek szerint az Apple egy új intelligens eszközt próbál ki az App Store-ban.

Tovább a cikkhez

2024. március 19.

Jelentős hatása van az algoritmus frissítésnek

A Google nemrégiben bevezetett ún. “alapvető frissítésének” (core update) célja az volt, hogy pontosabb és relevánsabb találatokat nyújtsanak a felhasználók számára a keresési eredményekben.

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!