A Google elmondja, miért fontos a hirdetések erőssége
A hirdetés erőssége „nagyon fontos”, és hangsúlyozta annak jelentőségét, mint értékelő kritériumot, amelyet a marketingszakembereknek előnyben kell részesíteniük.
Tovább a cikkhezA hirdetés erőssége „nagyon fontos”, és hangsúlyozta annak jelentőségét, mint értékelő kritériumot, amelyet a marketingszakembereknek előnyben kell részesíteniük.
Tovább a cikkhezA hírek szerint az Apple egy új intelligens eszközt próbál ki az App Store-ban.
Tovább a cikkhezA forrásunkként megjelölt cikk arról szól, hogy a Google 2024. márciusi alapvető frissítése folyamatosan zajlik, a weboldal tulajdonosoknak és SEO szakembereknek türelemmel kell lenniük.
Tovább a cikkhezA Microsoft azt tervezi, hogy ugyanazokat a szolgáltatásokat kínálja a hirdetőknek, amelyek jelenleg elérhetőek a Google Pmax kampányokon belül.
Tovább a cikkhezA hírek szerint az Apple egy új intelligens eszközt próbál ki az App Store-ban.
Tovább a cikkhezA Google nemrégiben bevezetett ún. “alapvető frissítésének” (core update) célja az volt, hogy pontosabb és relevánsabb találatokat nyújtsanak a felhasználók számára a keresési eredményekben.
Tovább a cikkhezKérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!