Segíthetünk?

Blog

2024. december 19.

Így készíts szabályos nyereményjátékot a Facebook és Instagram oldalakon

A cikknek akár azt a címet is adhattuk volna, hogy “Öntsünk tiszta vizet a pohárba”, hiszen nap mint nap jön velünk szembe a Facebook és Instagram feedünkben szabálytalanul összeállított nyereményjáték bejegyzés.

Tovább a cikkhez

2024. december 18.

10 értékesítést ösztönző stratégia a PMAX kampányokhoz az ünnepi időszakban

Az ünnepi szezon kiváló alkalom a marketing stratégiák bevetésére, a PMAX kampányok használatával pedig kihasználhatjuk a Google hirdetési ökoszisztémájának teljes erejét a megfelelő közönség elérése érdekében. Legyen szó e-kereskedelemről vagy szolgáltatás alapú iparágról, egy jól kivitelezett ünnepi marketing stratégiával jelentős hatást érhetünk el.

Tovább a cikkhez

2024. december 12.

2024-es Google Ads összefoglaló

2024-ben bevezetett új Google Ads változásokat részletes cikkben foglalta össze a Google.

Tovább a cikkhez

2024. december 03.

Facebook elsődleges mutatója

Miután az Instagram bejelentette, hogy augusztustól a „Views” -ra vált elsődleges fókuszmérőként, a Meta most bejelentette, hogy a Facebook követni fogja ezt a példát.

Tovább a cikkhez

2024. november 28.

New Customer Match for Google Analytics

A Google mostantól lehetővé teszi, hogy a Customer Match segítségével javítsd a Google Analytics közönségeit, amelyeket exportálsz a kapcsolt hirdetési termékekhez, mint a Google Ads, Display & Video 360 és Search Ads 360.

Tovább a cikkhez

2024. november 26.

Szigorúbb Ügyfélegyezési (Custom match) irányelvek januártól

2025.01.13-án a Google frissíti irányelveit, és ezen dátumtól kezdve a hirdetők elveszíthetik a jogukat a saját ügyféllista használatára.

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!