Segíthetünk?

Blog

2024. november 19.

Megvizsgálták a Google kampánytípusok teljesítményét

A Google Ads Performance Max (PMax) kampányainak teljesítményét vizsgáló kutatás alapján a kampányok költségei nőnek, miközben a kattintás költségek (CPC) emelkedtek. Az adatok azt sugallják, hogy a PMax szerény ROAS-javulást hoz, de a növekvő CPA-k és CPC-k felemésztik ezt a nyereséget.

Tovább a cikkhez

2024. november 15.

Márkánk testreszabása Pmax-ban

A PMax kampány újdonságai lehetővé teszik, hogy testreszabhassuk a hirdetéseket, a főbb márkaelemeket.

Tovább a cikkhez

2024. november 13.

Meta: januártól érkezik az Optiscore, november 1-el módosítottak a capi-n

Januártól globálisan elkezdenek bekerülni fiókokba az Opportunity score támogatások.

Tovább a cikkhez

2024. november 11.

Google: hamarosan érkezik a Business links asset és PMAX Szegmentálási nézet

A Google tovább fejleszti népszerű hirdetési rendszerét, ezzel segítve a még hatékonyabb kampánykezelést és az adatok elemzését.

Tovább a cikkhez

2024. október 29.

SGE: a Generatív Keresési Élmény és a SEO: A jövő keresési technológiái és hatásuk az online világra

Kíváncsi vagy, hogyan maximalizálhatod a Google Ads kampányaid hatékonyságát 2024-ben anélkül, hogy fölöslegesen sokat költenél?

Tovább a cikkhez

2024. október 22.

A YouTube dislike gomb helyett mentés gomb a short videóknál (tesztelés alatt)

A short videók jól megszokott kezelőfelületéről (a jobb felső sarokban, egymás alatt található like és dislike) eltűnik a dislike gomb (a … menübe) és helyet cserél az eddig … menüben található mentés gombbal.

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!