Segíthetünk?

Blog

2022. október 05.

Szeptemberi alapalgoritmus frissítés hatásai – mit látunk eddig?

Még nem futott ki ugyan teljesen ez a frissítés, de már most körvonalazódni látszik pár hatás. Az alább következő eredményeket több elemzőeszköz vizsgálata alapján állították össze.

Tovább a cikkhez

2022. október 03.

A márkák új, együttműködési hirdetéseket használhatnak

A Facebook új együttműködési hirdetéseket vezet be a helyi kiszállításokhoz kapcsolódóan, hogy ezzel segítsék az éttermeket és élelmiszerboltok forgalmát.

Tovább a cikkhez

2022. szeptember 29.

A Google alkalmazás lehetővé teszi a személyes adatok eltávolítását a keresésből

A mobilalkalmazás frissítésével a személyes adatok eltávolítása a Google keresési eredményei közül egyszerűbb, mint valaha! Lássuk, hogyan.

Tovább a cikkhez

2022. szeptember 26.

Webshop manager szemmel: 3 tipikus feed hiányosság

Ha hiányos vagy rossz a webáruházadhoz tartozó feed, akkor nem lesz annyira jövedelmező, mintha az összes fontos információt tartalmazná. Továbbá le is tilthatja termékeidet például a Facebook Shopping vagy a Google Merchants a hibák miatt.

Tovább a cikkhez

2022. szeptember 23.

Új riporttal készül kiegészíteni a Search Console-t a Google

Hamarosan elérhetővé válik a HTTPS riport a Google Search Console-ban. Ennek fontossága az, hogy ezáltal láthatóvá válik számunkra: a site-on található oldalak közül hány HTTP-s (azaz nem biztonságos) oldal lett indexelve.

Tovább a cikkhez

2022. szeptember 21.

A Google Ads hirdetésbővítmények nevet váltanak és innentől kezdve elemként szerepelnek

A Google nemrég jelentette be, hogy a hirdetésbővítményeket a Google Ads kezelő felületén lévő elemekre keresztelik. A változást a következő néhány hétben vezetik be.

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!