Segíthetünk?

Blog

2022. szeptember 19.

A Google új kampány és hirdetéscsoport beállításokat vezet be

Ez az információ segít a hirdetőknek azonosítani a kampányaikban és a hirdetéscsoportjaikban felmerülő problémákat, valamint gyorsan megtalálni a képeket, kulcsszavakat és hirdetéseket, amelyeket módosítani kell.

Tovább a cikkhez

2022. szeptember 16.

Új feature-t tesztel a Google – vajon marad?

A Google elkezdte – teszt jelleggel – megint megjeleníteni a találatok fölött a site nevét (a brandet), valamint a faviconokat megjeleníteni a bal oldalt.

Tovább a cikkhez

2022. szeptember 14.

A Google elutasítja azokat a hirdetéseket, amelyek tolakodó hirdetéseket tartalmazó oldalakra vezetnek

A Google Ads új irányelvet vezet be, amely előírja, hogy a céloldalak megfeleljenek a „jobb hirdetésekre vonatkozó szabványoknak”, ahogy azt a Coalition For Better Ads megfogalmazta.

Tovább a cikkhez

2022. szeptember 12.

A Google 4 új Shopping-kampányfunkciót jelentett be

A kereskedők és hirdetők mostantól további információkat és attribútumokat adhatnak hozzá Shopping kampányaikhoz, beleértve a várható szállítási dátumokat is.

Tovább a cikkhez

2022. szeptember 08.

Webáruház audit – Mikor szükséges és mire jó?

Az eredményes online jelenlét alapja egy jól működő weboldal, hiszen a tanulmányok szerint a látogatók 75%-a a weboldal alapján ítéli meg egy vállalkozás/webáruház hitelességét. Ezért fontos, hogy rendszeresen megvizsgáld, hogy jobb felhasználói élményt nyújthass látogatóidnak.

Tovább a cikkhez

2022. szeptember 06.

Local kampányok frissítése Performance Max-ra

Az év elején előzetesen bemutatták a Smart Shopping és a Local kampányok Performance Max-ra történő frissítésének ütemezését és folyamatát a Google Ads automatikus frissítő eszközének használatával.

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!