Segíthetünk?

Blog

2022. augusztus 22.

A Google beveti a MUM algoritmust a kiemelt találatokon

A Google beveti a MUM algoritmust a kiemelt találatokon. Az eredmény: 40%-os csökkenés a fals találatokban.

Tovább a cikkhez

2022. augusztus 19.

A Meta automatizálással segíti a kisvállalkozók hirdetését

A Meta új mesterséges intelligencia és automatizálási eszközöket vezet be, amelyek segítségével a hirdetők többet hozhatnak ki a hirdetési kiadásaikból.

Tovább a cikkhez

2022. augusztus 16.

Új B2B célzás a Facebookon

A Meta bejelentette új B2B célközönség-szegmenseinek bevezetését, amelyekkel a marketing szakemberek elérhetik a kulcsfontosságú döntéshozókat a kis-, közép- és nagyvállalati szektorban.

Tovább a cikkhez

2022. augusztus 15.

Új strukturált adattal bővülnek a termékteszt tartalmak: pro vs kontra

A Google kibővítette a termékteszt oldalak találati lista elemét: mostantól a termékkel kapcsolatos pro és kontra érveket is láthatjuk közvetlenül a találati listáról.

Tovább a cikkhez

2022. augusztus 11.

Etikus marketing 2022-ben

Az etikai normák nem új keletű jelenségek a marketingben, hiszen a társadalmi felelősségvállalás alapját jelentik. Egy vállalatnak nem elég csupán a nyereségességre összpontosítani, ha az ügyfélkörét a fiatalabb generációkkal is bővíteni szeretné. Nézzünk néhány alapvető szempontot, ami az etikus marketing alapját adja a 2022-ben!

Tovább a cikkhez

2022. augusztus 09.

A Google Kulcsszótervező új funkciót kap

Egyes hirdetők számára elérhető egy új automatikus hirdetéscsoport-funkció a Kulcsszótervező eszközben.

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!