A Google beveti a MUM algoritmust a kiemelt találatokon
A Google beveti a MUM algoritmust a kiemelt találatokon. Az eredmény: 40%-os csökkenés a fals találatokban.
Tovább a cikkhezA Google beveti a MUM algoritmust a kiemelt találatokon. Az eredmény: 40%-os csökkenés a fals találatokban.
Tovább a cikkhezA Meta új mesterséges intelligencia és automatizálási eszközöket vezet be, amelyek segítségével a hirdetők többet hozhatnak ki a hirdetési kiadásaikból.
Tovább a cikkhezA Meta bejelentette új B2B célközönség-szegmenseinek bevezetését, amelyekkel a marketing szakemberek elérhetik a kulcsfontosságú döntéshozókat a kis-, közép- és nagyvállalati szektorban.
Tovább a cikkhezA Google kibővítette a termékteszt oldalak találati lista elemét: mostantól a termékkel kapcsolatos pro és kontra érveket is láthatjuk közvetlenül a találati listáról.
Tovább a cikkhezAz etikai normák nem új keletű jelenségek a marketingben, hiszen a társadalmi felelősségvállalás alapját jelentik. Egy vállalatnak nem elég csupán a nyereségességre összpontosítani, ha az ügyfélkörét a fiatalabb generációkkal is bővíteni szeretné. Nézzünk néhány alapvető szempontot, ami az etikus marketing alapját adja a 2022-ben!
Tovább a cikkhezEgyes hirdetők számára elérhető egy új automatikus hirdetéscsoport-funkció a Kulcsszótervező eszközben.
Tovább a cikkhez
Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!