Új módszerek egyéni oszlopok létrehozására
Az összes Google Ads-termékre kiterjedő egyéni oszlopok egyszerű módot kínálnak arra, hogy gyorsan megtekinthessük a vállalkozásunk számára legfontosabb információkat.
Tovább a cikkhezAz összes Google Ads-termékre kiterjedő egyéni oszlopok egyszerű módot kínálnak arra, hogy gyorsan megtekinthessük a vállalkozásunk számára legfontosabb információkat.
Tovább a cikkhezA multisearch egy új, komplex keresési metódus, amit a Google appal végezhetünk el. Tradicionálisan a keresés úgy történik, hogy beírjuk a Google keresőbe egy kulcsszót, és a találatok között böngészünk. A multisearch segítségével egy képpel is indíthatunk keresést.
Tovább a cikkhezElérhetővé vált az üzleti fiókra váltás minden Twitter felhasználó számára – de érdemes váltani rá?
Tovább a cikkhezA hagyományos keresési technológiák nem működnek az online kiskereskedelem modern korában, amikor egyetlen e-kereskedelmi webhelyen több tíz vagy akár több százezer cikk érhető el. Ezen segíthet a Google Cloud új eszköze.
Tovább a cikkhezA LinkedIn bejelentette, hogy új eszközökkel és funkciókkal bővíti a Creator Mode-ot. Az alkotói mód egy olyan profilbeállítás, amelynek célja, hogy a LinkedIn felhasználók növeljék elérésüket, elkötelezett közönséget építsenek, és bővítsék befolyásukat a platformon. A cél, hogy a tagok számára több eszközt biztosítson a minőségi beszélgetések elindításához.
Tovább a cikkhezA tudáspanel új, felolvasás funkcióval bővül.
Tovább a cikkhez
Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!