Segíthetünk?

Blog

2022. február 21.

A Google Ads változtatásokat vezet be az automatizált bővítményeknél

A Google Ads három frissítést vezet be az automatizált hirdetésbővítményekhez, mellyel a cél a könnyebb kezelhetőség.

Tovább a cikkhez

2022. február 17.

Miért érdemes ingyenes tartalmakat készíteni?

A marketinges körökben rendre előkerül a kérdés: érdemes ingyenes tartalmakat készíteni? A vállalkozások elsődleges célja a profitszerzés. Ezt az alapelvetést szem előtt tartva könnyen logikussá válik a következő érv az ingyenes tartalmakkal szemben. Sokak szerint ha ingyenes tartalmakat készítünk, akkor elvesszük annak a lehetőségét, hogy a tudásunkat pénzért cserébe kínáljuk és ebből további bevételt realizáljunk.

Tovább a cikkhez

2022. február 16.

A Google teszteli a leírások listaszerű megjelenítését a hirdetésekben

Néhány napja jelentek meg az első screenshotok róla, és a Ginny Marvin Google-től is megerősítette a hírt twitteren miszerint tesztelik a keresési hirdetéseknél a leírások helyett a listaszerű megjelenítést.

Tovább a cikkhez

2022. február 15.

A YouTube bemutatta a 2022-es ütemtervét

A YouTube azt tervezi, hogy új funkciókat és lehetőségeket vezet be az alkotók számára.

Tovább a cikkhez

2022. február 14.

Játéknet.hu SEO elemzés: lehetőségek tárháza

Előző elemző blog cikkünkben a Bankmonitor weboldalát vettük górcső alá. Az arra kapott pozitív visszajelzések hatására a hasonló elemző cikkek írása mellett döntöttünk.

Tovább a cikkhez

2022. február 11.

A PPC kampányokat érintő hirdetési csalások 5 leggyakoribb típusa

A reklám csalások mindenkit érinthetnek, akik a digitális reklám iparban dolgoznak. Egy statisztika alapján a PPC hirdetésekre leadott kattintások 20 %-át kattintási csalások okozzák. Valójában többféle hirdetési csalás létezik, amelyek különösen a PPC hirdetéseket célozzák.

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!