Segíthetünk?

Blog

2022. január 06.

Google Search Console teszteli bejelentések sávját a felületen

A Google egy új bejelentési sávot vagy fület tesztel a Google Search Console felületének tetején. A sáv még nem tűnik megfelelően működőnek, de az információ sürgősségétől függően három bejelentési szintet tartalmaz.

Tovább a cikkhez

2022. január 05.

Mik azok a natív hirdetések és hogyan használd őket?

A natív és a képes hirdetések közötti különbséget könnyebb megmutatni, mint megértetni. De mi most mindkettőre kísérletet teszünk!

Tovább a cikkhez

2022. január 04.

A Google bevezeti az elhelyezések kizárásának lehetőségét Smart Shopping kampányoknál

A nem kívánt hirdetés elhelyezések kizárásának lehetősége a Smart Shopping kampányok esetében a Google Ads felületén található.

Tovább a cikkhez

2022. január 03.

Így változtatja meg a Meta a Facebook hirdetések célzását 2022-ben

A Meta bejelentette, hogy 2022. január 19-től négy kategóriában eltávolítja a Facebook Ads közönségcélzási lehetőségeit. Az iparági nyomásra a Facebook anyamárkája, a Meta tartja magát korábbi ígéretéhez, és csökkenti a hirdetők célzási beállításait. Ez egy szélesebb tendenciát is jelez.

Tovább a cikkhez

2021. december 30.

A Google Search Console Link Report nem prioritás a Google számára

Röviden összefoglalva John azt mondta, hogy a linkek nem olyan terület, amelyre szerintük a SEO-soknak túl sokat kellene koncentrálniuk, és így a jelentés olyan terület, amelyre a Google szerint „nem szükséges sok erőforrást költeni”.

Tovább a cikkhez

2021. december 28.

Már nem a google.com a leglátogatottabb domain a világon

A Cloudflare éves rangsorai alapján a TikTok megelőzte a Google-t, mint a legnépszerűbb domain világszerte.

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!