Segíthetünk?

Blog

2021. október 19.

YouTube hirdetések Útmutató az első lépésektől a sikeres kampányig

Mennyibe kerül egy Youtube hirdetés? Hogyan kell létrehozni videó hirdetéseket? Mi alapján állítom be a kampányokat? Elindítottam egy Youtube csatornát, de vajon megéri hirdetni? A Google Ads és Youtube hogyan kapcsolódnak össze?

Ha Te is feltetted már magadnak ezeket a kérdéseket, akkor érdemes lesz elolvasnod könnyen érthető útmutatónkat az első kampányok beállításához.

Tovább a cikkhez

2021. október 18.

Új, környezetbarát keresési szűrők a Google-ben

A Google Flights-on belül mostantól mindegyik repülési útvonalnál a Google ad egy becslést az adott út szén-dioxid lábnyomára is. Ezáltal befolyásolni tudja a vásárlási döntést, és akiknek fontos a fenntarthatóság, azok nyilván olyan utat fognak választani, amelynek a legkisebb a carbon lábnyoma. Ezt az információt a találati listán fogjuk látni, ülőhelyre lebontva.

Tovább a cikkhez

2021. október 15.

Frissítés a Google hirdetési irányelvekben: a klímaváltozáshoz kapcsolódó tartalmak megjelenítése

A Google szakértőkkel együttműködve rendszeresen felülvizsgálja a hirdetésekre és hirdetési felületekre vonatkozó irányelveket annak érdekében, hogy a valótlan információktól megvédjék a felhasználókat.

Tovább a cikkhez

2021. október 14.

A 10 leggyakoribb SEM hiba, amit könnyen elkerülhetsz

A keresőmarketing területén gyakran fordulnak elő rosszul beállított kampányok, azonban ha tudjuk, hogy mit kell keresnünk, akkor ezek könnyen orvosolhatóak.

Tovább a cikkhez

2021. október 13.

Mitől értékes a cross-selling?

A PPC menedzsment alapvetően nem atomfizika. Általában a meghatározott platform szerinti budget-et elköltik. Az ügyfelek is elvégezhetnék ezt a munkát, de egy nagyon egyszerű oka van annak, hogy az ügyfelek mégis úgy döntenek, hogy fizetnek egy PPC-s szakembernek: ez a szaktudás. Az ismereteknek és a tapasztalatoknak bonyolult hálózata, amelyet egyedül nem lehet megszerezni. A szakember nem csak a kampányokat kezeli, hanem optimalizálja is őket. Ilyenkor minden olajozottan működik. De mi történik akkor, ha a szuperhatékony, high-performing kampányok nem elegendőek önmagukban?

Tovább a cikkhez

2021. október 12.

Utazzunk már! – avagy hogyan igazítsd a hirdetéseidet a fellendülő turizmushoz

A pandémia hatását egyértelműen a turisztikai és a vendéglátói ágazatok érzékelték legintenzívebben. Ez a szektor volt az első a válságban – és valószínűleg az utolsók között is lesz, akik kilábalnak belőle. Még most is, amikor a korlátozások enyhültek, a világ turisztikai kiadásai várhatóan csak 2023-ban térnek vissza teljesen. A McKinsey előrejelzése szerint pedig a nemzetközi légi forgalom 2024 előtt nem tér vissza a 2019-es szintre.

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!