Itt az új Google PMax jelentéskészítő, generatív AI eszközökkel
Az AI-alapú kreatív eszközök célja a Google Ads-hálózat jelentési funkcióinak javítása, valamint a hirdetések teljesítményének és átláthatóságának növelése.
Tovább a cikkhezAz AI-alapú kreatív eszközök célja a Google Ads-hálózat jelentési funkcióinak javítása, valamint a hirdetések teljesítményének és átláthatóságának növelése.
Tovább a cikkhezMostantól rendezhetjük a TikTok fiók videóit „Népszerűség” szerint (Mo-on még nem érhető el, az átállás valószínű folyamatos, frissítéstől függ), valamint megadjhatunk egyéni bélyegképet videóinkhoz.
Tovább a cikkhezÚgy tűnik, hogy a Google irányt vált, és nem fogja megszüntetni a harmadik fél sütiket a Chrome-ban, ahogy korábban tervezték. Ehelyett egy új megközelítést választ, amely nagyobb kontrollt ad a felhasználók kezébe.
Tovább a cikkhezA Google munkatársa szerint az H1-H6 címsorok hierarchikus használata nem befolyásolja közvetlenül a Google keresőmotor rangsorolását.
Tovább a cikkhezAz EC Assist nevű Chrome-bővítmény célja, hogy segítse a hirdetőket a kibővített konverziók beállításával kapcsolatos hibaelhárításban.
Tovább a cikkhezA Microsoft Ads bejelentette az új, AI által vezérelt bővítmény ajánlások bevezetését a videó- és a display hirdetésekhez.
Tovább a cikkhezKérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!