Segíthetünk?

Blog

2021. szeptember 16.

Hogyan építsd a branded TikTok-on?

A TikTok kétségkívül az elmúlt évek legdinamikusabban fejlődő közösségi médiuma. A Z generáció célzásához egy remek eszköz, viszont ez a korosztály, illetve a TikTok-hoz kapcsolódó tartalomfogyasztási szokásoknak a kultúrája eltér a már megszokott, “hagyományos” platformokétól. Ám nem kell, hogy ez elvegye a kedvünket a tartalom gyártástól, csak követnünk kell egyes szabályokat, hogy hatékonyan tudjuk alkalmazni a médiumot márkánk építésére.

Tovább a cikkhez

2021. szeptember 15.

A Google Ads javítja a keresőkifejezések jelentést a felhasználói adatvédelem fenntartása mellett

A fogyasztók elvárásai az adatvédelemmel szemben magasabbak, mint valaha. A Google-ön az „online adatvédelem” keresések több mint 50%-kal nőttek 2019 tavasza és 2020 tavasza között.

Tovább a cikkhez

2021. szeptember 14.

Bemutatjuk a Google Ads hozzárendelési modelleket

A hozzárendelési modellezés segíthet jobban megérteni, hogy az emberek hogyan, mikor és miért hajtottak végre konverziót a hirdetéseinkkel kapcsolatban. Jelenleg hat különböző Google Ads hozzárendelési modell (attribuciós modell) közül lehet választani.

Tovább a cikkhez

2021. szeptember 13.

Új ellenőrzési irányelvek Facebook- és Instagram fiókokhoz

Azoknak a márkáknak és ismert személyiségeknek, akik hitelesíteni szeretnék oldalukat vagy profiljukat a Facebookon és az Instagramon, mostantól egy frissített jelentkezési folyamaton kell átesniük.

Tovább a cikkhez

2021. szeptember 10.

Ünnepi előkészületek a Google-nél

Az idei ünnepi szezonban új eszközöket vezet be a Google a gyors szállítás, a könnyű visszaküldés és a márka identitás kiemelésére.

Tovább a cikkhez

2021. szeptember 09.

Több konverzió olcsóbban Google Ads hirdetések segítségével

Sokaknak van rossz tapasztalata Google Ads hirdetések használatával, hogy a konverzió drágán és nehezen jött, és végül az egész csak pénzégetést jelentett. Holott az egyes hirdetési platformok közül máig a Google Ads generálja a legnagyobb konverziós arányt és megtérülést. Lássuk, hogyan lehet ezeket a kulcs teljesítménymutatókat hatékonyan növelni!

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!