Segíthetünk?

Blog

2021. augusztus 27.

Top 10 téma közösségi média posztokhoz

Nem lehet elégszer hangsúlyozni azt, hogy a közösségi médiának milyen óriási szerepe van az online marketingben. A közösségi csatornákon megjelenő érdekes és aktuális posztok és témák segítenek abban, hogy a márkához kötött weboldal, webáruház vagy blog jelenlét eljusson és kapcsolatba lépjen új emberekkel, vagy fenntartsa a már meglévő ügyfélkör és követőbázis érdeklődését.

Tovább a cikkhez

2021. augusztus 26.

Új funkciókkal bővítve jött ki a Google Ads Editor frissítése

A legújabb, 1.7 verzió számos új funkciót is tartalmaz a korábbiakhoz képest.

Tovább a cikkhez

2021. augusztus 25.

10 vizuális marketing trend, amit neked is ki kell próbálnod

Hogyan formálják a vizuális tartalommarketing trendek a márkaépítési stratégiát? Érdemes szemmel tartani ezeket a legfontosabb trendeket.

Tovább a cikkhez

2021. augusztus 24.

Google Kifejezésegyezés: Minden, amit tudni érdemes

A kulcsszavak olyan szavak vagy kifejezések, amelyek biztosítják, hogy a hirdetések megfeleljenek a felhasználók kereséseinek. Korábban négy egyezési típus állt rendelkezésünkre – általánosegyezés-módosító, általános egyezés, kifejezésegyezés és pontos egyezés. Az általánosegyezés-módosító kulcsszavak 2021 júliusától már nem állnak rendelkezésre és nem lehet új kulcsszavakat létrehozni. Erről egy korábbi cikkünkben már írtunk. Ez a változás azt jelenti, hogy a meglévő ÁEM-kulcsszavak pontosan úgy fognak viselkedni, mintha kifejezésegyezésű kulcsszavak lennének, illetve a jövőben nem lesz lehetőség új ÁEM-kulcsszavak létrehozására.
Az alábbi cikkünkbe összefoglaljuk, hogy miket kell pontosan tudni az új kifejezésegyezésű kulcsszavakról!

Tovább a cikkhez

2021. augusztus 19.

Content Matrix: tartalommarketing profi szinten

A tartalommátrix (content matrix) nem csupán a meglévő tartalmak leltára. Ennek a modellnek a segítségével jobban megérthetjük a közönségünktől kapott reakciókat. Segít azokra a lényeges faktorokra összpontosítani, amelyek a különböző vásárlási fázisokban valóban számítanak.

Tovább a cikkhez

2021. augusztus 18.

A hozzárendelési modellek már támogatják a YouTube és Display hirdetéseket is

A vásárlásig való eljutás közben a felhasználók általában több hirdetéssel is kapcsolatba kerülnek. A hozzárendelési modellekkel meghatározhatod, melyik hirdetésnek mekkora szerepet tulajdonítasz a fő konverzió teljesítésében.

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!