Youtube hirdetési egységek a jobb élményért
A felhasználói tapasztalatok kutatásából tudjuk, hogy a nézőknek fontos a hirdetések szüneteinek gyakorisága a YouTube-on, különösen akkor, ha hosszabb ideig nézik a videókat felületen.
Tovább a cikkhezA felhasználói tapasztalatok kutatásából tudjuk, hogy a nézőknek fontos a hirdetések szüneteinek gyakorisága a YouTube-on, különösen akkor, ha hosszabb ideig nézik a videókat felületen.
Tovább a cikkhezAz alábbi cikkünkben összefoglaljuk, hogyan lehet Google Tag Managerben beállítani a Google Analytics, Google Ads, Bing Ads, Facebook, Twitter és Linkedin követókódokat.
Tovább a cikkhezA Facebook bejelentette az íróknak szánt új, Bulletin nevű szolgáltatását, amely segít nekik a közönségükkel való kapcsolattartásban, a közönségük növelésében és pénzzé tételében. Az előfizetési bevételek 100%-a az alkotókhoz kerül. A Bulletin egy önálló weboldal a bulletin.com címen található.
Tovább a cikkhezA Facebook több újdonságot is bejelentett, melyek mindegyike az ecommerce típusú hirdetéseket támogatja.
Tovább a cikkhezAz elsődleges hozzáállás a Google Display hirdetések szerepével kapcsolatban, hogy azoknak egyáltalán nem lehet célja a konverzió, inkább márkaismertség építésére alkalmasak, illetve esetleg abban az esetben érhető el velük konverzió, ha retargetingre használjuk. De lehet ,,hideg’’ ügyfelekre célzott Display hirdetésekkel direkt konverziót, sőt, olcsó konverziót elérni? Ebben a cikkben ezt járjuk körül.
Tovább a cikkhezAz új béta kereső a Brave böngészőtől függetlenül elérhető, bármelyik típusú böngészőből a search.brave.com linken mobilon és desktop verzióban egyaránt.
Tovább a cikkhez
Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!