Segíthetünk?

Blog

2021. május 03.

Készülj fel az Apple új ATT-házirendjéből

Az Apple bejelentette, hogy április 26-át követően a felülvizsgálatra benyújtott iOS-alkalmazásoknak meg kell felelniük az App Tracking Transparency (ATT) irányelveinek. Ez megköveteli a fejlesztőktől, hogy akkor is engedélyt kérjenek bizonyos, más cégek alkalmazásaiból vagy webhelyeiről származó információk hirdetési célokra való felhasználására, ha már megkapták a felhasználó hozzájárulását.

Tovább a cikkhez

2021. április 29.

Változás az Intelligens ajánlattétel szerveződésében

Az Intelligens ajánlattétel négy automatikus ajánlattételi stratégia gyűjteményét jelenti, amely segít elérni a konverziók számára és értékére vonatkozó célokat. Mivel sok olyan visszajelzés érkezett, mely szerint nem elég világos, melyik stratégia a legmegfelelőbb egy adott vállalkozás számára, a Google a keresési kampányok esetén megváltoztatta ezek szerveződését, hogy egyszerűbbé tegye a választást.

Tovább a cikkhez

2021. április 27.

Last minute: itt az iOS14 változás

Az Apple bejelentette, hogy április utolsó hetében általánosan elérhetővé teszi az iOS 14.5 frissítést és vele együtt az AppTracking Transparency keretrendszert.

Tovább a cikkhez

2021. április 22.

Nem csak készlet, lokáció is

Újdonság a Google rendszerében: egy készleten lévő terméknek most már a lokációját is láthatjuk, nem pusztán csak az elérhetőséget.

Tovább a cikkhez

2021. április 21.

Strukturált adatok: miért fontosak és hogyan használjuk őket?

Bár sokak számára biztosan ismerősen cseng a “strukturált adatok” kifejezés, ennek jelentése, vagy épp jelentősége nem mindenki számára egyértelmű. Keresőoptimalizálás szempontból viszont semmiképpen sem elhanyagolható, használunk-e ilyen mezőket a honlapunkon. Cikkünkben megvizsgáljuk, hogyan alkalmazhatóak strukturált adatok egy weboldalon, ez pedig hogyan járul hozzá az átkattintási arány javításához és az organikus forgalom növeléséhez.

Tovább a cikkhez

2021. április 20.

Google „Javaslatok automatikus alkalmazása”

A Google 04.14-én bejelentette hogy a “Javaslatok automatikus alkalmazása” bevezetésre kerül az összes Google Ads fiókban.

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!