Segíthetünk?

Blog

2021. március 22.

Összefoglaló nézetre váltás

A Google Ads-ben való navigálás nem mindig egyszerű, különösen, ha új hirdető vagy kisvállalkozó vagy. A kampányok kezelésének megkönnyítése érdekében új összefoglaló nézetet vezetett be a Google.

Tovább a cikkhez

2021. március 19.

Kezdő útmutató a Shopping-hirdetésekhez

Ismerd meg a Shopping-hirdetések beállítását és kezelését, optimalizálását. Megmutatjuk, hogy kezdőként mi az amire mindenképpen figyelned kell.

Tovább a cikkhez

2021. március 18.

A Google visszavonja a cél-CPA és cél-ROAS ajánlattételi stratégiát

A Google a háttérbe helyezi a cél-CPA és cél-ROAS ajánlattételi stratégiát, és a jövőben a konverziók maximalizálás és konverziós érték maximalizálása ajánlattételi stratégia lesz az fókuszban. A Google állítása szerint, ez nem jelenti azt, hogy tCPA és tROAS ajánlattételi stratégia megszűnne.

Tovább a cikkhez

2021. március 17.

Új kikerülési tartalom irányelv a Google Ads-ben

A Google egy újabb tartalom irányelvet indít “kikerülő hirdetés tartalom” néven. Az új Envasive irányelv kiterjeszti a hirdetési szövegben szereplő védjegyekkel kapcsolatos tiltott manipulációkat a domainekre, aldomainekre és a logókra is.

Tovább a cikkhez

2021. március 16.

21 SEO tipp 2021-re

Bár már jó pár hete a 2021-es évet tapossuk, azonban sose késő frissíteni vagy összeállítani az éves SEO tervünket. Az alábbiakban összeszedtünk 21 területet, amik meghatározóak lehetnek a weboldalunk 2021-es év SEO teljesítménye szempontjából.

Tovább a cikkhez

2021. március 12.

Hogyan működik a Facebook algoritmusa 2021-ben?

2021-ben a Facebook algoritmus négy fő rangsorjelből áll: a közelmúlt, a népszerűség, a tartalom típusa és a kapcsolat.

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!