Segíthetünk?

Blog

2021. február 19.

Lead űrlap, mint kattintás nélküli konverzió

A keresési eredmények oldalon (SERP) található lead űrlapok kattintás nélküli konverziót jelentenek a Google Ads- felhasználók számára.

Tovább a cikkhez

2021. február 18.

7 lépés a megfelelő Facebook közönség kiépítéséhez

A megfelelő Facebook hirdetési közönség kiválasztása csökkenti a hirdetési költségeket és javítja a megtérülést. De hogyan lehet igazán releváns közönségre szűrni? Ez egy több lépésből álló folyamat, ezen vezetünk most végig téged.

Tovább a cikkhez

2021. február 17.

A Google kereső sötét verziójában a hirdetések kevésbé tűnnek hirdetéseknek

A Google kereső követi azt a trendet, amit mostanság az olyan nagyok, mint pl az Instagram, vagy a Facebook is bevezettek: a sötét módot.

Tovább a cikkhez

2021. február 16.

16 YouTube trend a 2021-es évre

A Youtube kétségkívül kikerülhetetlenné vált a videós tartalomgyártás megosztás terén. Ahhoz, hogy jól teljesítsünk ezen a platformon szükséges, hogy ismerjük a legfontosabb YouTube trendeket.

Tovább a cikkhez

2021. február 15.

Így használd a tartalommarketinget a hasonmás célközönségekhez

A tartalommarketing jól használva kis befektetéssel hosszú távú eredményeket hozhat a céged számára. Nem véletlenül használja ezt egyre több vállalkozás a marketing eszközei között.

Tovább a cikkhez

2021. február 11.

22 lehetséges ok, ami a rangsorolás és az organikus forgalom csökkenése mögött állhat

Ha a weboldalad organikus forgalma csökkenésnek indult, vagy a rangsorolási adatokban látsz visszaesést, akkor hoztunk 22 lehetséges tényezőt, amik a folyamatok mögött állhatnak. Ezeket megvizsgálva és kiértékelve megállíthatod a honlapod értékeinek további zuhanását.

Tovább a cikkhez
Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!