Konkurencia hirdetés a Google Ads-ben?
Etikus vagy nem etikus, és egyáltalán hasznos-e hirdetnünk a konkurenciára? Mutatjuk, mi hogyan csináljuk, és mik a tapasztalataink!
Tovább a cikkhezEtikus vagy nem etikus, és egyáltalán hasznos-e hirdetnünk a konkurenciára? Mutatjuk, mi hogyan csináljuk, és mik a tapasztalataink!
Tovább a cikkhezAhogy Nagy-Britanniában egyre inkább szabályozzák a tech cégek működését, a Facebook a hangsúlyt egyre inkább a médiában és tájékoztatásban betöltött szerepére teszi.
Tovább a cikkhezA felhasználók jelentős része, nagyjából 92%-a olvas értékeléseket az interneten. 90%-uk állítja, hogy a pozitív vélemények hatással vannak arra, hogy megvásárolnak-e egy adott terméket, vagy sem. A visszajelzéseknek viszont SEO-szempontból is nagy is hatásuk van, hiszen ha megfelelően járunk el, akkor akár a találati listában is segíthetnek feljebb lépni. A következőkben kifejtjük, hogyan lehetséges ez, és mi köze van hozzá a vállalkozásunk nevének, címének és telefonszámának.
Tovább a cikkhezA Google 2020. novembere óta csöpögteti a részleteket az új Insights statisztikai oldalról. Több hirdető is látja az Ads-fiókjában, konkrétan miről is van szó.
Tovább a cikkhez2021. Július 1-jétől a Gmail-hirdetési kampányok “csak olvasható” állapotúak lesznek. Ez azt jelenti, hogy ettől kezdve nem hozhatunk létre új G-mail kampányokat és nem módosíthatjuk a meglévő kampányokat sem, így a meglévő GSP hirdetéseket sem tudjuk szerkeszteni.
Tovább a cikkhezA weboldal Alapvető webes vitals-mutatóinak értékelése során a Google a noindex címkével ellátott – vagyis az Indexben nem szereplő – oldalakat is vizsgálja.
Tovább a cikkhez
Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!