Segíthetünk?

Blog

SEO

2012. március 23.

Színfalak mögött – A keresőmarketinges II.

Az előző bejegyzésben elkezdtük bemutatni, hogy milyen szakterületekhez kell manapság értenie egy keresőmarketingesnek. A mostani bejegyzésünkben röviden ismertetjük a maradék hármat is. Kezdjük a közösségi marketinggel!

Közösségi marketing

Néhány éve még azt sem tudta senki, hogy a közösségi média mi fán terem. A Facebook, az IWIW, a Twitter, a LinkedIN, a különféle blogok egyre nagyobb szerepet kapnak a cégek életében. Próbáljunk meg például keresni egy olyan multinacionális céget, amely nem szerepel a Facebook-on! Ugye, hogy nehéz lenne egyet  is mondani?

A közösségi marketing fő feladata, hogy növelje a különböző közösségi oldalakról érkező látogatók számát, és megismertesse a céget, a terméket/szolgáltatást a fogyasztókkal.

Webergonómia (Usability)

A weboldal jó felépítése nagyon nehéz feladat, hisz a legtöbb elemnek megvan az úgymond „szokásos”, jól bevált helye. Az „Adatvédelem”, az „Általános szerződési feltételek” linkek a legtöbb esetben a honlap láblécében kapnak helyet, míg a „Kereső doboz” részt a honlap jobb felső részénél szoktuk a leggyakrabban keresni.

Egy jól felépített oldal sokat segíthet a SEO-nak is, hiszen, míg a SEO behozza a látogatókat, addig a webergonómia segítségével a honlapon tarthatjuk őket.

Tartalomépítés

Az egyedi tartalom manapság az egyik legfontosabb SEO tényező. Olyan tartalmat kell készíteni weboldalunkra, mely hasznos a látogatók számára és ezzel együtt a SEO céljainkat is teljesíti. Ha el tudjuk érni, hogy a látogató visszajöjjön oldalunkra, akkor számolhatunk azzal is, hogy tovább ajánl minket barátainak, ismerőseinek is.

Alapszabály, hogy a látogatóknak írjunk szöveget és ne a keresőmotoroknak, de ne hagyjuk ki a SEO szempontokat sem (kiemelések, címsorok, stb.)!

Összegzés

Mivel az internet – sok egyéb területhez hasonlóan – rendkívül gyorsan fejlődik és változik, ezért a fent említett területek is folyamatosan változnak. Jelenleg ez az 5 legfontosabb szakterület, melyet alaposan ismernie kell egy keresőmarketinges szakembernek.

Természetesen mindegyik tudásfajta mögé beilleszthetünk egy-egy specialistát, de ma már egy-egy terület alapos ismerete nem elég a sikerek eléréséhez. A keresők algoritmusai egyre mélyebben vizsgálják az oldalakat, így ezek a területek gyakran összemosódnak.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!