Segíthetünk?

Blog

Social marketing

2011. augusztus 02.

+1-et félpénzért!

A Google +1, a Google Plus projekt részét képezi. Minden felhasználó, akinek van Gmail fiókja +1-gyel véleményezheti az oldalakat és a hirdetéseket. Ehhez nem kell mást tenni, mint bejelentkezni a fiókba és a +1 ikonra kattintani. A Google, a +1-eket egyaránt használja az Adwords hirdetések és az organikus találatok rangsorolására is.

google1

Értelemszerűen minél többen +1-ezték oldalunkat, annál előkelőbb helyen szerepelhet a találati listán, valamint minél többen +1-ezték Adwords hirdetésünket annál erősebb minőségi pontszámot (quality score) kap.

Sokan ennek örömére elkezdték +1-ezni (+1-eztetni) oldalukat, hogy előrébb kerüljenek.

Amerikában már megjelentek olyan cégek, melyek a +1-egyzésre specializálódtak. Körül-belül 4,000 forintért 50 db, 14,000 forintért 250 db, míg 72,000 forintért 2,000 db egyedi +1-et vásárolhatunk. Mivel ezek a +1-ek egyedi IP-ről, rendes felhasználóktól jönnek, így jelenleg nem minősülnek spam-nek.

A jövőben azonban változhat a helyzet, hiszen nagyon hasonlít a helyzet a linkfarmokra. Jó pár évvel ezelőtt, nagyon elszaporodtak a linkfarmok, melyekben ömlesztve voltak a különböző témájú linkek, így nem hordoztak értéket magukban. Nem kizárt, hogy azon felhasználók +1-eit – akik rengeteget használják vagy szokásaiktól eltérő oldalakat +1-eznek – kevesebb súllyal veszi majd figyelembe.

Továbbá az sem kizárt, hogy a különböző Gmail fiókoknak eltérő súlyuk van. A régóta használt fiókok +1-gyei valószínűleg nagyobb erőt képviselnek, mint az újonnan létrehozottak, hisz csábító gondolat lehet gyorsan létrehozni pár új fiókot, melyekkel azonnal erősíthetnénk oldalunk, hirdetésünk pozícióját.

Mivel nemcsak a +1-en múlik oldalunk vagy hirdetésünk pozíciója, így ne csak erre az egy tényezőre alapozzuk kampányunkat, tervünket!

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!