Segíthetünk?

Blog

Social marketing

2012. március 30.

Üzleti oldal a Google+-on

Mint már tudjuk 2011 év végén a Google útjára indította a saját közösségi portálját, melyet Google+ névre keresztelt. Látva, hogy a konkurens közösségi oldalon, a Facebook-on milyen népszerű a céges oldalak használata, a Google sem szeretett volna alul maradni, így nem sokkal az egyéni felhasználói felület átadását követően az üzleti felület létrehozásának lehetőségét is rendelkezésünkre bocsátotta.


A regisztráció teljesen díjmentes és magyar nyelvű, melyet az alábbi linkre kattintva tudunk elérni:

https://plus.google.com/pages/create

Ha sikerült beregisztrálnunk, akkor a következő ablak fogad bennünket:

0330_kep1 (1)

Válasszuk ki azt a kategóriát, mely legjobban illik vállalkozásunkra, a következő lépésekben pedig értelemszerűen töltsük ki a rendszer által feladott mezőket. Itt szerepelni fog a weboldal címe, a cég neve, elérhetősége, stb.

Ha sikerült a vállalkozásra jellemző alapadatokat megadnunk, akkor már csak egy képernyő választ el bennünket a sikertől, ez pedig a profil kép feltöltése:

0330_kep3 Amire érdemes figyelni, hogy lehetőség szerint négyzet alakú képet adjunk meg, mert a rendszer csak ilyen formájú képet tud szépen kezelni. Fontos, hogy akármilyen jó minőségű képfájlt töltünk fel, a rendszer automatikusan visszább vesz annak a minőségéből.

Ha ezzel végeztünk, tulajdonképpen el is készült saját üzleti Google+ fiókunk, melyet használatba is vehetünk. Innentől kezdve nincs más dolgunk, mint felhasználókat gyűjteni, akik csatlakoznak köreinkhez.

Több fórumban felvetődött a kérdés, hogy milyen módon fogja befolyásolni az üzleti Google+ oldal a keresőben való részvételt, vagy pozícionálást. Sajnos erre vonatkozóan értékes információval mi sem tudunk szolgálni, egy biztos, hogy érdemes már most az elején létrehozni saját vállalati oldalunkat, mert elképzelhető, hogy a későbbiekben azokat a cégeket előnyben fogja részesíteni a Google akár a Google helyek megjelenítésében, akár a keresőben való jobb pozícionálásban, akik már régebb óta rendelkeznek ilyen fiókkal.

Természetesen, mint minden rendszernek, ennek is vannak hiányosságai, ilyen például, hogy nem tudunk egyedi URL-t adni oldalunknak, nem úgy, mint a Facebook-on.

Másik érdekesség, hogy nem lehet nyereményjátékokat indítani a közösségi oldalon, így gyakorlatilag a közösség toborzása is igen nehézkes.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!