Segíthetünk?

Blog

Hírek

2016. március 07.

A 10. pozícióból több klikket kapunk, mint a 8-9-ből

Az SMX West-en, a világ egyik legnagyobb keresőmarketing konferenciáján, Paul Haahr, a Google egy rangsorolásért felelős senior kollégája, tette azt a kijelentést, hogy a 10. pozíció értékesebb lehet, mint a 8, 9.

Ezt mindössze azzal a logikus magyarázattal indokolta, hogy a látogatók a legritkább esetben szeretnek a következő Google találati listára lapozni, inkább választják a legutolsó találatot, ami közvetlenül a lapozási lehetőség fölött található. Azt is hozzátette, hogy a 7. pozíció pedig többet kap a 10.-nél.

Érdekes SEO stratégia lehet megfontolni, hogy a „jobb” 8-9 pozícióból inkább a 10. pozícióra optimalizáljunk. De ha belegondolunk nem annyira ördögtől való ez, pont ezt tesszük AdWords-ben is, amikor a 1-3 helyett, a 4-6 pozícióra megyünk, mert bizonyos esetekben ott jobb a konverziós arány. Vagyis csak ezt tettük 1 héttel ezelőttig, míg a Google megváltoztatta a hirdetések pozícionálását és eltűntek a jobboldali hirdetési helyek.

 

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!