Segíthetünk?

Blog

Hírek

2020. február 14.

17 hirdetési platform, amit érdemes kipróbálni

A számtalan hirdetési platform között könnyű elveszni. Vannak jól bevált és soha nem használt felületek. Neked melyik az, amit még nem próbáltál, de érdemes lenne?

A SEL összegyűjtött 17 olyan platformot, melyeket mindenkinek érdemes lehet kipróbálnia, aki szeretné a hirdetéseit feldobni, vagy olyan emberekhez is eljutni, akikhez korábban, a megszokott felületeken nem tudott.

Nem tradicionális forrásoknak köszönhetően tovább bővíthetjük kampányaink elérését, valamint márkaismertség növelésére is alkalmasak.

hirdetesi-feluletek

Íme a 17 felület, melyből 5 kiemelten érdekes lehet szerintünk:

1.Microsoft Advertising
Bingen, YAHOO és AOL-en tevékenykedő célközönség elérésére, 116 milliós napi felhasználószám, 5,5 milliós havi desktop keresés, US keresési piac esetén éri meg igazán (átlagos  36,2%-os desktop keresési arány).
Eltérő hirdetési célok szerint hirdethetünk: pl.: telefonhívások generálása, hirdetések iránti elköteleződés növelés, személyes forgalom növelése a valós üzletben, online termék értékesítés, konverzió növelés.
Ezen felül a hirdetésekben lehet: bővítmény, shopping kampány, dinamikus hirdetés, konverziós mérés, megosztott költségkeret.
Hasonló működés, mint a Google hirdetési rendszerében, mégis segít felfrissíteni kicsit a hirdetéseket.
A Virgin Australia (ausztrál légitársaság) 18%-kal növelte előző éves bevételét a Microsoft Advertisingra történő belépéssel. Direkt adatokat gyűjtöttek appon és a honlapjukon keresztül a felhasználókról.


2.Quora
Kérdés-válasz platform. Bejelentkezel és bármit kérdezhetsz és az összes felhasználó megválaszolhatja. Több ember is válaszolhat és kiemelhetnek a sok válasz közül egyet, ami a legjobb és megkönnyítheti más dolgát is a keresésben. Pl.: ha valakinek azonnal digitális marketingben van szüksége tanácsra, így segítve tudod reklámozni a márkát. A direkt válaszokon felül azért rendelkezik szofisztikáltabb megoldásokkal is úgy, mint lookalike célközönségek, website match közönségek és list match alapú célközönségek, célozni pedig lehet a platformon történő keresési előzmények alapján.


3.AdRoll
Intent Map nevű megoldást alkalmaz, ami 1,2 millió vásárlói profilt követ nyomon és mesterséges intelligenciák segítségével jelez előre.
Fő célja elérni azokat a potenciális vásárlókat, akik valószínűsíthetően konvertálhatnak.
Platform közötti megoldásnak is kiváló. Jó jelentési funkciója van. E-kereskedelem esetén különösen előnyös, mert integráltan működik néhány népszerű platformmal, úgy mint a Shopify.


4. Pinterest
Főleg női célközönség esetén kifizetődő erre is fókuszálni, mivel a jelentős többség női felhasználó az oldalon. Kiemelten fontos lehet a hangsúlyos image marketing esetén, mivel főleg képmegosztóként működik. Azzal érdemes kezdeni, hogy feltöltünk egy képet, ami promotálja a vállalkozásunkat. A hirdetés egy “pin”. Választhatunk, hogy engagement vagy honlap látogatás alapon fizetünk, ha az emberek érdeklődés mutatnak. Erőteljes nyomonkövető platformmal is rendelkezik a felület, aminek köszönhetően könnyen megvizsgálható, hogy mely stratégiák térülnek meg és melyikek nem.


5. TikTok
Rövid formátumú video platform 1,5 milliárd felhasználóval világszerte. 60% 16-24 közötti, tehát a fiatalabb rétegek elérése esetén jó választás. 20 piacot fednek le hirdetési megoldásaikkal. Sokféle formátum és célzási lehetőség.

Cikkben említett további platformok:
Reddit
BuySellAds
Infolinks
Snapchat
PropelMedia
Revcontent
Pandora
Amazon
Taboola
LinkedIn
Youtube
Spotify

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!