Segíthetünk?

Blog

2023. április 27.

4 új Instagram Reels funkció

Az új funkciók célja, hogy javítsák a felhasználói élményt, fokozzák az alkotók és a közönség elköteleződését, és értékes betekintést nyújtsanak az adatközpontú tartalomkészítéshez.

Az Instagram 4 új funkciót mutatott be a Reels számára, köztük:

  • Külön célpont, ahol inspirációt fedezhetsz fel az Instagram-Reelsen felkapott hanganyagok és hashtagek segítségével.
  • Könnyebb Reels szerkesztés
  • Két új mutató a Reels-statisztikákhoz: teljes és átlagos nézési idő.
  • Kibővítették az ajándékok elérhetőségét a reelseken további országokban, és beépítettünk egy olyan funkciót, amely lehetővé teszi az alkotók számára, hogy elismerjék a rajongók ajándékait.

Az alkotók folyamatosan keresik az új tartalmi ötleteket, és ennek elősegítésére egy külön teret vezetnek be a Reelsben, ahol a legújabb trendekből meríthetnek inspirációt. Ez lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy megtekintsék a legnépszerűbb dalokat, ellenőrizzék, hányszor használták a hanganyagot, és maguk használhatják vagy menthetik a hanganyagot.

A felhasználók ezenkívül felfedezhetik a legfelkapottabb témákat és a hashtageket a Reelsben, amelyek tájékoztathatják tartalom létrehozását. Például előfordulhat, hogy a fesztiválszezon a vártnál korábban nyerhet teret.

A reels-ek szerkesztése egyszerűbbé válik

Az Instagram leegyszerűsíti a reels-ek szerkesztésének folyamatát az Instagramon azáltal, hogy a videoklipeket, hanganyagokat, matricákat és szövegeket egyetlen szerkesztőfelületen egyesíti. Ez a fejlesztés lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy vizuálisan igazítsák és időzítsék a tárcsák elemeit a megfelelő pillanatokhoz. Ahogy továbbra is befektetnek a szerkesztési folyamat egyszerűsítését és megkönnyítését szolgáló módszerek fejlesztésébe, a felhasználók további izgalmas eszközök elé nézhetnek. Ez a funkció világszerte elérhető iOS és Android eszközökön egyaránt.

Frissítések az insightokhoz

 Az Instagram javítja a Reels betekintést, hogy jobban megértsük a tartalom teljesítményét. Két új mérőszámot vezetnek be: a teljes nézési időt és az átlagos nézési időt – és leegyszerűsítik a statisztikák közvetlenül a felhasználók tekercsén való megtekintésének folyamatát.

A teljes nézési idő a reels lejátszásának összesített időtartamát rögzíti, beleértve az esetleges ismétléseket is. Az átlagos nézési idő kiszámítja a reels eltöltött átlagos időt úgy, hogy a nézési időt elosztja a lejátszások teljes számával. Például, ha az átlagos nézési idő 17 másodperc, az azt jelenti, hogy a nézők átlagosan 17 másodpercet néztek a filmből. Ez az információ segít a felhasználóknak azonosítani, hogy a közönség hol foglalkozik, vagy hol kell erősebb horgot kifejleszteniük a nézők hosszabb távú megtartása érdekében. Ezenkívül új módszert vezetnek be annak nyomon követésére, hogy a tekercsek hogyan járulnak hozzá a felhasználók növekedéséhez. A felhasználók mostantól értesítést kapnak a tekercseikről szerzett új követőiről.

Ajándékok javítása, bővítése

Az Instagram több alkotó számára tette elérhetővé az ajándékokat azáltal, hogy a következő hetekben további piacokra terjeszkedik, köztük Ausztráliában, Kanadában, Franciaországban, Mexikóban, Új-Zélandon és az Egyesült Királyságban.

Ezenkívül bevezetnek egy funkciót, amely megmutatja, hogy mely rajongók küldtek ajándékot, így az alkotók elismerhetik támogatóikat. A támogatóik melletti szív ikonra koppintva az alkotók értesítést küldenek a rajongóknak, tudatva velük, hogy ajándékukat látták és értékelték.

 Az Instagram új funkcióiról itt olvashatsz bővebben.

Az Instagram funkcióinak folyamatos fejlesztése és bővítése interaktívabb környezetet teremt az alkotók és a felhasználók számára. Ezek a fejlesztések abban is segítenek a hirdetőknek, hogy jobban megértsék a felhasználói viselkedést, azonosítsák a felkapott tartalmakat, és olyan célzott kampányokat dolgozzanak ki, amelyek a közönségükre rezonálnak.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!