Segíthetünk?

Blog

2021. december 22.

A Chrome frissített árakat jelenít meg a találati listában mobilon

A Google további Lens integrációkat is bejelentett a Chrome számára, valamint az „Ön kosarai” kártya bevezetését is tervezik. 

A Google csütörtökön jelentette be, hogy a mobil Chrome böngésző a felhasználó nyitott lapjainak rácsán belül megjeleníti a termékek frissített árazását. A frissítéssel párhuzamosan a vállalat más, vásárlásra orientált funkciókat is bejelentett a Chrome számára, köztük a Google Lens integrációkat és a „Kosarad” kártya bevezetését.

Világszerte a weboldalak forgalmának több mint fele (54,8%, 2021 első negyedévében) mobileszközökről érkezik. Ha egy pillantással megtekinthető, hogy a felhasználót érdeklő termék árazása megváltozott-e, az segít kiküszöbölni az oldal frissítésének szükségességét, és a vásárlást is elősegítheti. A promóciós kódokról és kuponokról az árképzés egyszerű frissítésére való áttérés közvetlenül a termékoldalon segíthet a kiskereskedőknek kipróbálni, hogy ez a funkció mennyire működik számukra.

A „Az Ön kosarai” kártya segíthet emlékeztetni a felhasználókat az elhagyott kosarukra, de nekik is emlékezniük kell arra, hogy a kártyához görgessenek, hogy lássák azt.

A Google Lens  integráció pedig egy újabb módja annak, hogy a Google megpróbálja a multimodális keresést az e-kereskedelmi lekérdezések számára is működőképessé tenni.

A Chrome böngésző Androidon kiemeli a frissített termékárakat a megnyitott lapok rácsán (a fenti képen). Ez lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy lássák, változott-e egy korábban kinézett termék ára. Ez a funkció az Android-felhasználók számára ezen a héten kerül bevezetésre az Egyesült Államokban, az iOS-en pedig a következő hetekben indul.

Élesedik majd  a „Kosarad” kártya. Az először 2021 májusában bejelentett „Your carts” kártya mostantól elérhető a Chrome felhasználók számára Windowson és Macen az Egyesült Államokban.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!