Segíthetünk?

Blog

2021. november 05.

A Facebook elindítja a Marketing Analytics Certificate Programot

A Facebook a hat tanfolyamból álló Marketing Analytics Professional Certification elnevezésű tanfolyammal bővíti a tanúsítványprogramok könyvtárát.

A Courserával közösen kínált program a marketinganalitika területén való sikerhez szükséges készségeket tanítja.

Az amerikai Munkaügyi Statisztikai Hivatal szerint a marketingelemzők iránti kereslet egyre nő, az előrejelzések szerint évente 96 000 új álláshellyel kell számolni.

A programra bárki beiratkozhat, aki ezen a területen szeretne karriert befutni, akár korábbi tapasztalat nélkül is.

A Facebook szerint a tanfolyamokon megtanulhatjuk, mit kell tudni ahhoz, hogy értékes álláskeresővé váljunk.

A program végén mind a Coursera, mind a Facebook Marketing Science Professional Certification tanúsítványt megszerezhetjük, feltéve, hogy minden előfeltételnek megfeleltünk. 

Hogyan tudod elvégezni a tanfolyamot?  

A Facebook új szakmai tanúsítványa a Coursera szolgáltatáson keresztül érhető el.

Azok, akik már rendelkeznek előfizetéssel a Courserára, további költség nélkül jelentkezhetnek a programra.

Azok pedig, akik még nem tagok 7 napig ingyenesen kipróbálhatják a programot. Ezt követően azonban havi előfizetésre van szükség.

Nem valószínű, hogy bárki is képes lesz befejezni a programot az ingyenes próbaidőszak alatt, mivel a Facebook becslése szerint 80 órát vesz igénybe, de az első néhány anyag elsajátítására elegendő lesz.

Mit tartalmaz a program? 

Az Aptly marketinganalitikai szakértői által kifejlesztett program hat tanfolyamot tartalmaz, amelyek megtanítják, hogyan:

  • Alkalmazzuk az alapvető marketing alapelveket és hozzunk döntéseket az adatok alapján.
  • Alkalmazzuk az OSEMN adatelemzési keretrendszert a gyakori elemzési kérdések megközelítéséhez.
  • Használjuk az olyan alapvető analitikai eszközöket, mint a Python és az SQL, amelyek segítségével összegyűjthetjük, összekapcsolhatjuk és elemezhetjük  a releváns adatokat.
  • Gyűjtsük, rendezzük, értékeljük és vizualizáljuk a marketing adatokat a Tableau segítségével.
  • Tervezzünk kísérleteket és teszteljünk hipotéziseket a reklámhatékonyság értékeléséhez.
  • Használjuk a Facebook Ads Managert  a hirdetések hatékonyságának tesztelésére és az eredmények értékelésére.

A vizsgára való felkészüléshez a Facebook tanulmányi útmutatót biztosít.

A tanulmányi útmutató gyakorlatilag a hatodik és egyben utolsó tanfolyam, amely csak az első öt tanfolyam elvégzése után érhető el. Tehát nem lehet csatlakozni és rögtön a vizsgára ugrani. Végig kell menned a teljes programon az elejétől a végéig. Egy biztos azonban: megéri.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!