Segíthetünk?

Blog

2021. november 02.

A Facebook új kommunikációs eszközei cégek számára

A Facebook most számtalan új fejlesztéssel kedvez a kis cégeknek, úgy mint audio- és videóhívásokat Messengerben, élő audio szobákat, és még sok egyebet.

Ezek az újítások még éppen időben jönnek az ünnepi vásárlási szezon előtt, amely a jelentések szerint az éves bevétel 20%-át hozza a kisvállalkozásoknak.

A fejlesztéseknek köszönhetően idén könnyebb lesz a cégeknek a vásárolóikkal kommunikálni, időpontot egyeztetni közvetlenül Facebookon, és hirdetéseket is könnyebb lesz létrehozni.

Audio- és videohívások

A Facebook már elkezdte az audio- és videóhívások tesztelését kis- és közepes vállalkozások Messengerén keresztül. Ezzel a telefonos, videós és szöveges kommunikációt egyetlen applikációba sűritik, így a cégek a Messenger elhagyása nélkül tudnak fennakadás nélkül kommunikálni és közvetlenül üzletet bonyolítani a vásárlóikkal.

Élő Audio Szobák

A Facebook kiterjeszti az Élő Audio Szobák létrehozásának lehetőségét kisvállalkozásokra is, így azok élő előadásokat tarthatnak a vásárlóiknak. Az élő Audio Szobákat idén év elején mutatták be, és sokan a Facebook Clubhouse-ra adott válaszának tekintik. 

Időpontfoglalás

Ez a funkció is egyre kiterjedtebbé válik Facebookon. A kisvállalkozások tulajdonosai így fogadni és kezelni tudnak új és már meglévő ügyfelektől származó időpontfogalásokat a vállalkozás Facebook oldalán keresztül – és ez a lehetőség nem jelent extra költséget.

Változtatások a személyre szóló hirdetésekben

A Facebook új módokat tesztel arra, hogy az emberekkel tudassa, amikor éppen egy kisvállalkozást támogatnak, ha annak hirdetésével kapcsolatba kerülnek. Például, a felhasználók üzeneteket láthatnak a feed-jükben, amikor egy kisvállalkozás hirdetésén kattintanak a like gombra. Ezek az üzenetek megerősítést nyújtanak az embereknek, hogy ilyenkor egy kis cégnek segítenek a növekedésben.

Fejlesztések a Facebook Business Suite-ban

A Facebook Business Suite pedig új eszközöket kap, amellyel segítik a kisvállalkozásokat abban, hogy időt spóroljanak és az ünnepi időszak vásárlóinak kiszolgálására tudjanak fókuszálni. Ilyenek például:

  • Kizárólag Instagramra irányuló hirdetések létrehozása desktopról.
  • Új módok a hirdetések teljesítményének mérésére.
  • Ajánlások a közönségcélzásokban.
  • Ajánlások a kampányoptimalizálásban.
  • Könnyű hozzáférés a hivatalos best practices-hez.
  • Fejlesztések a hirdetések létrehozásában.
  • Hirdetések létrehozása a vállalkozás Facebook oldaláról is egyszerűbbé válik.

A Facebook rendezi a hirdetés létrehozásának folyamatát a Hirdetéskezelőben, hogy könnyebb legyen kampánycélt választani az olyan tradicionális marketing céloknak megfelelően, mint a márkaismertség, weboldal forgalom, leadek generálása vagy eladás.

A korábbi 11 célopciót háromba sűrítik:

  • Automatikus hirdetések
  • Hirdetés létrehozása
  • Meglévő tartalom kiemelése

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!