Segíthetünk?

Blog

2022. december 14.

A Facebook új pénzkereseti módokat és gyorsabb kifizetéseket tesz lehetővé

A Meta új módszereket vezet be a pénzszerzésre a Facebookon, valamint egy olyan frissítést, amely lehetővé teszi az alkotók (tartalom gyártók) számára, hogy gyorsabban kapjanak fizetést.

Lehetővé teszi a “csillagokat” az összes nyilvános Facebook-tartalomban, beleértve a Reels funciót, és a hónap folyamán futó eseményeket, hogy a csillagok vásárlására ösztönözze a felhasználókat. Ezenkívül a Meta csökkenti az alkotóknak (creators) az első kifizetéshez szükséges küszöböt.

A csillagok kiterjesztése a Facebookon

A Meta egy korlátozott teszt keretében kiterjeszti a csillagok szolgáltatást a Facebookon, kiválasztott alkotókkal. A tesztcsoport alkotói jogosultak lesznek csillagok jelölésére minden nyilvános tartalom után.

A Csillagokat (Stars) például leginkább a YouTube SuperChat Facebook-verziójaként lehet leírni. Ezek digitális ajándékok, amelyek valódi pénzt jelentenek az alkotók számára. A Stars minden alkotói tartalomra való kiterjesztésével a Meta célja, hogy felhívja a figyelmet a digitális ajándékozási rendszerre. Ennek érdekében a Facebook ebben a hónapban több eseményt is szervez, hogy több Stars-vásárlást segítsen elő.

December a Facebookon a csillagok (Stars) ajándékozási szezonja. A felhasználók korlátozott ideig vásárolhatnak szezonális, virtuális ajándékokat mostantól egészen az újévig. A Facebook tematikus ajándékokat tesztel a Reels számos témában, beleértve a háziállatokat, az autókat, a divatot és a táncot.

A fizetési küszöb csökkentése

A Facebook 100 dollárról 25 dollárra csökkenti az egyesült államokbeli alkotók fizetési küszöbét. Az új kifizetési küszöb a Stars- és Facebook-előfizetésekből származó bevételekre vonatkozik.

Továbbá a Meta számos tesztet futtat a Facebookon, hogy kiépítse a platform bevételszerzési potenciálját az alkotók számára.

A tesztek a következőket tartalmazzák:

  • Ingyenes csillagok : A Meta néhány rajongónak ingyenes csillagokat ad, amelyeket elküldhetnek a jogosult alkotók Facebook-Reels-ére. Több Reels közzététele növeli annak valószínűségét, hogy részt vesz a tesztben.
  • Hirdetések Facebook-Reels-ben : A Meta folytatja a Facebook-Reelsen megjelenő hirdetések tesztelését kiválasztott alkotókkal világszerte. 
  • Előfizetések : Meta hozzáadásával új, egyszerűbb módok az alkotók számára a Facebook-előfizetések népszerűsítésére. A Facebook Watchon egy új „Feliratkozás” gomb található, így a nézők feliratkozhatnak a tartalom megtekintése közben

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!