Segíthetünk?

Blog

2021. január 25.

A Gmail hirdetések (GSP) a Discovery kampányban lesznek elérhetők

2021. Július 1-jétől a Gmail-hirdetési kampányok “csak olvasható” állapotúak lesznek. Ez azt jelenti, hogy ettől kezdve nem hozhatunk létre új Gmail kampányokat és nem módosíthatjuk a meglévő kampányokat sem, így a meglévő GSP hirdetéseket sem tudjuk szerkeszteni.

Ha továbbra is szeretnénk hirdetéseket megjeleníteni a Gmail szolgáltatásban, akkor erre a megoldás a Discovery kampány lesz. Ez a célzási típus a Discovery kampányba kerül és nincs lehetőségünk külön megcélozni.

Az elmúlt napokban a Google erre figyelmeztette is azokat a hirdetőket, akik futtatnak Gmail hirdetési kampányokat. 

Mik azok a Gmail hirdetések?

A Gmail-hirdetések olyan interaktív hirdetések, amelyek a beérkező levelek Promóciók és Közösségi lapján jelennek meg. Egyes Gmail-hirdetések kibonthatók. Ha rákattintunk egy ilyen hirdetésre, akkor előfordulhat, hogy az e-mailhez hasonló módon kinyílik. A kibontott hirdetés tartalmazhat képeket, videókat vagy beágyazott űrlapokat. Segítségükkel személyesebb formában léphetünk kapcsolatba a potenciális ügyfelekkel.

A Gmail-kampányok áttelepítése a Discovery-kampányokba

Ha célcsoport szerinti célzást és intelligens ajánlattételt használunk, egyszerűen reprodukálhatjuk a Gmail-hirdetési kampányt a Discovery-hirdetési kampányban.

A három fő dolog, amire figyelnünk kell: a Költségkeret, Ajánlat és a Célzás. 

  1. Költségkeret: A Discovery-hirdetési kampányok költségkeretének nagyobbnak kell lennie a Gmail-hirdetési kampányokénál. A Google javasolja, hogy a Gmail-hirdetési kampányok költségkeretének dupláját szánjuk a Discovery-hirdetési kampányra, hogy számításba vegyük a Discovery-hirdetések révén megszerzett elérésnövekedést.
  2. Ajánlat: A Discovery-hirdetési kampányt cél-CPA-ajánlattétellel kezdjük. Válasszunk ki megfelelő cél-CPA-t a kampány létrehozásakor a javasolt ajánlat révén, vagy a Gmail-hirdetések elmúlt 30 napra vonatkozó átlagos CPA-ját növeljük meg 20%-kal. Idővel csökkenthetjük a tCPA-t, amikor a Discovery-hirdetések teljesítménye a gépi tanulásnak köszönhetően megnő.
  3. Célzás: A Discovery-hirdetésekhez válasszuk ki azokat a közönségeket, amelyek pontosan megfelelnek a Gmail-hirdetések célcsoport szerinti célzásának. Ha a Gmail-hirdetésekben kulcsszavakat célzunk meg, akkor hozzunk létre egy egyéni közönséget a Discovery-kampányhoz a Gmail-hirdetési kampány legtöbb konverziót elérő kulcsszavai alapján.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!