Segíthetünk?

Blog

2021. november 29.

A Google Ads App 3 új funkcióval frissült

A Google Ads alkalmazás legújabb verziója Androidra és iOS-re olyan új funkciókkal rendelkezik, amelyek segítenek közelebb hozni a funkciókat az asztali felhasználói élményhez.

A Google Ads alkalmazással a marketingesek a következőkre lesznek képesek:

  • Több magyarázatot láthatnak a kampányok változásaira
  • Valós idejű keresési trendek nyomon követése
  • Teljes kampányokat hozhatnak létre okostelefonjukon
  • Részleteket láthatnak  az egyes frissítésekről

1. Javított teljesítmény-áttekintés

Ha például módosítjuk a licit- és költségvetési stratégiáját, az alkalmazás elmagyarázza, hogy a változás hogyan hatott a teljesítményre.

A keresési érdeklődés változásait is jobban megmagyarázza, valamint a pozitív teljesítményváltozásokra vonatkozó betekintést is.

Ezek az új adatok segíthetnek megérteni, hogy mi és miért működött a kampányaiban, ami olyan információ, amelyet felhasználhat a jövőben sikeresebb kampányok létrehozásához.

A Google Ads alkalmazás mostantól több kontextust ad a kampányok meglátásaival kapcsolatban, például magyarázatot ad a teljesítményingadozásokra.

2. Valós idejű keresési trendek

Az egyes keresési trendekre való rákattintás megmutatja a hozzá kapcsolódó népszerű lekérdezéseket.

Egy olyan keresési trend, mint például a „piték és torták”, megmutatja, hogy pontosan milyen típusú pitéket keresnek az emberek.

A Google adott esetben egy ajánlást is megjeleníthet, amely segíthet optimalizálni a kampányt a kialakulóban lévő keresési trendre.

3. Kampányok létrehozása mobilon

A Google Ads mobilalkalmazás segítségével mostantól az asztali számítógéptől függetlenül is létrehozhatunk keresőkampányt.

Ez a folyamat néhány lépésben elvégezhető. 

A kampány elindítása után a mobilalkalmazásból folytathatjuk a teljesítmény nyomon követését és optimalizálását.

Ezek a frissítések már elérhetőek a Google Ads-t használó összes marketinges számára. 

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!