Segíthetünk?

Blog

2024. május 09.

A Google Ads automatikusan leállítja a megjelenés nélküli kulcsszavakat

A Google bejelentette, hogy az Ads-ben használt, aktív, azonban az elmúlt 13 hónapban megjelenést nem eredményező kulcsszavakat leállítja minden fiókban. (Hasonlóan járt el korábban a hirdetéscsoportok szüneteltetését illetően) Természetesen manuálisan felülbírálhatjuk ezt, és újra engedélyezhetjük, azonban további eredménytelenséget követően, 3 hónap után ismét leállításra kerülhetnek az adott kulcsszavak.

Miért érdekes ez?

Navah Hopkins jól elmagyarázta ezt a LinkedIn-en: „Azok a kulcsszavak, amelyeknél nincs megjelenítés a fiókjában, rontják a fiók teljesítményét. Láttuk a DOJ-próba dokumentumait, amelyek kiemelik a fiók minőségi mutatóját – Ön szerint mit tesz a fiókkal a több száz/ezer nulla megjelenítésű kulcsszó?

Nos, valóban, manuálisan is érdemes a kulcsszavainkat időről időre felülvizsgálni, és szükség esetén leállítani.

Forrás: https://searchengineland.com/google-ads-will-pause-low-activity-keywords-starting-in-june-440085

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!