Segíthetünk?

Blog

2022. március 07.

A Google Ads frissíti a célhelyre vonatkozó követelmények irányelveit

Ha nem egyértelmű, hogy a Google korábban miért utasította el egyes hirdetéseidet, ezek a változtatások hasznosak lehetnek. A vonatkozó irányelvek módosításai hivatalosan 2022. március 21-én lépnek hatályba. Nézzük meg, mi változik?

Amikor a Google elutasít egy hirdetést, nem mindig világos, hogy miért utasította el, vagy hogy ez mit jelent a hirdető kampányának többi részére nézve. Ezen frissítések fő célja az, hogy világos példákat és érthetőbb magyarázatot adjon az elutasításokra. 

A szabályzat változásai a következők lesznek:

1. Nem elegendő eredeti tartalom / Insufficient Original Content

Azok a webhelyek, amelyek hibaüzeneteket tartalmaztak, beleértve a „webhely fejlesztés alatt” jelzést, a jelen elégtelenségre vonatkozó irányelvek közé tartoznak.

Korábban ezek a hibaüzenetek megfeleltek a „Nem működő cél” szabályzatnak.

Most a következő cél URL-ek kapják ezt a hibaüzenetet:

·   Parkolt domainek.

·   Olyan webhely, amely csak egy webcím lefoglalására szolgál (nincs rajta tartalom).

·   Olyan webhelyek, amelyek „Hamarosan” vagy „Fejlesztés alatt” üzenetet jelenítenek meg.

2. Új, „A célhely nem elérhető” szabályzat bevezetése / Destination not accessible

A második frissítés a Google új, független szabályzata. Ezt a szabályzatot „A célhely nem elérhető”-nek hívják, és a hozzáférési korlátozások követelményei alá esik.

Ha például webhelyünkön a „Karbantartás alatt” üzenet jelenik meg, akkor ezt a hibaüzenetet kapja a Google Ads.

További példák arra, amikor a Google elutasít:

·   Olyan webhely, amely helyalapú hozzáférés-korlátozási üzenetet jelenít meg a célzott weboldalon.

·   Olyan webhely, amely a célhely hozzáférési korlátozásaival kapcsolatos egyéb üzeneteket jelenít meg. Például: „Nincs hozzáférése az oldal megtekintéséhez”

3. Nem működő cél / Destination not working

Ezen frissítés célja az átláthatóság és az egyértelműség javítása a hirdetők számára.

A Google frissített nyelvezete ezen irányelv mentén a következőképpen fog megjelenni:

Ha webhelyünk „http”-t vagy szerverhibakódot tartalmaz, akkor ez az üzenet jelenik meg!

Ezenkívül fennállhat a kockázata annak, hogy ezt az elutasítást kapja, ha:

·   Webhelyünk hitelesítési hibát ad vissza.

·   Webhelyünk nem működik általános böngészőkön vagy eszközökön.

Miért jó ez a hirdetőknek?

A Google átláthatóbbá és egyértelműbbé teszi az elutasításokat, ezáltal gyorsabban azonosíthatjuk a hiba okát. És minél gyorsabban hárítjuk el az elutasítással kapcsolatos problémát, annál gyorsabban indulnak újra a hirdetések.

Ezek az irányelv-frissítések tehát 2022. március 21-én lépnek hatályba. Addig is győződjünk meg arról, hogy hirdetési céloldalaink a megfelelő állapotban vannak, hogy elkerüljük ezeket az elutasításokat!

Cikkünk forrása: https://www.searchenginejournal.com/google-ads-updates-destination-requirements-policy/439612/#close

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!