Segíthetünk?

Blog

2023. április 19.

A Google Ads teszteli az új igazoló jelvényt

Egy új megjelenésű ellenőrző jelvény kezd megjelenni a Google Ads szolgáltatásban az ellenőrzött hirdetők számára.

Hogyan néz ki az ellenőrzött jelvény? 

Ez az új megjelenésű jelvény egy kék pajzs formáját ölti, fehér pipával, ahogyan Saad AK megosztotta a Twitteren :

A jelvényre kattintva a Saját hirdetési központba kerülünk, ahol a Google közli a hirdető nevét, hogy azt a Google ellenőrizte, és a helye.

 A Google az elmúlt hetekben kísérletezett kék jelvényikonokkal és címkékkel. A Google Ads ellenőrző jelvényeinek tesztelésében látható volt egy jelvény, amit Khushal Bherwani észlelt és osztott meg Twitteren: A kék címkén kék kör volt bordákkal és egy pipa a belsejében:

 Az igazoló jelvényeket a fogyasztók általában bizalmi szimbólumnak tekintik. Ez a kis kiegészítés potenciálisan több kattintást, magasabb átkattintási arányt és konverziót eredményezhet azoknak a hirdetőknek, akik rendelkeznek ezzel.

Hirdető-ellenőrző program frissítése

A Google külön is közzétette ezt a frissítést az üzleti információk bétaverziójában :

  • A hirdetők egy része jogosult lehet arra, hogy önkéntesen benyújtsa személyazonosságának igazolását, hogy hozzáférjen az Üzleti információ funkcióhoz, amely lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy keresési hirdetéseikben a vállalkozás nevét és logóját használják. Azok a hirdetők, akik jogosultak erre a programra, a Google Ads-fiókjukban lehetőséget fognak látni a hirdetői igazolás elvégzésére a funkció feloldásához. A hirdető-ellenőrzési programban foglalt követelmények teljesítésének vagy teljesítésének elmulasztása esetén nincs határidő és semmilyen hátrányos következmény.

A Google márciusban tette közzé a webhely nevét, a faviconokat és a szponzorált címkét  az asztali számítógépeken, miután tavaly októberben elindította őket mobileszközön .

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!