Segíthetünk?

Blog

2022. február 21.

A Google Ads változtatásokat vezet be az automatizált bővítményeknél

A Google Ads három frissítést vezet be az automatizált hirdetésbővítményekhez, mellyel a cél a könnyebb kezelhetőség.

A frissítések ezúttal a sitelink, a callout és a structured snippethez érkeznek.

Automatizált bővítmények elérhetősége

Ginny Marvin, a Google Ads hivatalos hirdetési kapcsolattartója bejelentette, hogy az automatizált bővítmények a manuálisan hozzáadott bővítmények mellett is megjeleníthetők lesznek. Ez a változás valamikor március közepén fog bevezetésre kerülni.

A manuális bővítményekkel együtt megjeleníthető hirdetési bővítmények a következők lesznek:

  • Sitelinks
  • Callouts
  • Structured snippits

Az automatikus kiterjesztések jogosultságának ez a változása segít abban, hogy hirdetése nagyobb területet foglaljon el a SERP-n. Korábban a fenti automatizált bővítmények megjelenítése nem volt lehetséges manuális bővítmények létrehozása mellett.

Milyen előnyökkel jár ez? 

Ha például a hirdetésekben két manuális sitelink-bővítményt hozunk létre, a hirdetés csak ezeknek a manuális bővítményeknek a megjelenítésére volt jogosult. Ezzel a frissítéssel a hirdetés most már képes lesz egyszerre megjeleníteni a két manuális bővítményt és az automatizált bővítményeket is.

A fiókban az automatizált bővítmények megjelenítéséhez ki kell választani az automatizált bővítményeket.

Bármely automatizált bővítményt akár szüneteltetni vagy eltávolítani is lehet. Ezzel lehetővé téve a kampányok könnyebb kezelését.

Könnyű lesz felismerni,hogy mely bővítményeket hozta létre manuálisan, illetve melyeket a rendszer automatikusan.

Kézi bővítmény elérhetősége

A Google már lehetővé teszi a bővítmények létrehozását részletesebb módon (fiók, kampány vagy hirdetéscsoport szinten).

A kampány- vagy fiókszintű bővítmények akkor jogosultak a hirdetésekben való megjelenítésre, ha előrejelzések szerint javítják a teljesítményt. Az előrejelzett teljesítményjavulás a Google gépi tanulási algoritmusától függ.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!