Segíthetünk?

Blog

2023. április 05.

A Google bemutatja a Hirdetések Átláthatósági Központját

Annak érdekében, hogy bizonyítsa elkötelezettségét a felhasználók és a vállalkozások biztonságos és átlátható hirdetései mellett, a Google bejelentette a Hirdetések Átláthatósági Központjának elindítását és a 2022-es hirdetésbiztonsági jelentés kiadását.

Mi az az Ad Transparency Center?

A Hirdetések Átláthatósági Központja , amely a következő hetekben jelenik meg a felhasználók számára világszerte, kereshető adatbázist kínál a Google Keresésben, a YouTube-on és a Display Hálózaton megjelenő összes hirdetésről.

A Big Tech társai hirdetéseinek átláthatóságára tett erőfeszítéseihez hasonlóan a Google is arra törekszik, hogy a felhasználók megfelelő tájékoztatást kapjanak az általuk látott hirdetésekről. 

A Google nagyobb átláthatóságot kínál a politikai hirdetések számára. A politikai hirdetésekre vonatkozó további részletek közé tartozik a hirdetők által elköltött összeg, a hirdetés megjelenésének száma és a földrajzi célzás feltételei.

Az Ads Transparency Center használata reklámkutatási eszközként

A hirdetők a Hirdetések Átláthatósági Központját kutatási eszközként használhatják a versenytársak terveinek elemzéséhez, illetve a hirdetésszövegeket Google Ads-kampányok létrehozásához.

A Hirdetések Átláthatósági Központja mellett a Saját hirdetési központot is meglátogathatjuk Google-fiókunkban. Az októberben bemutatott funkció lehetővé teszi a Google-on nemrégiben látott hirdetések áttekintését. Kategória, márka és kényes témák szerint szabályozhatjuk a megjelenített hirdetéseket .

Insights from the 2022 Ads Safety Report

A kapcsolódó hírek között a Google 2022-es hirdetésbiztonsági jelentése részletes betekintést nyújt a csalás megelőzésére, az átláthatóság biztosítására és a fiatalabb felhasználók védelmére tett erőfeszítéseibe.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!