Segíthetünk?

Blog

2021. február 03.

A Google csapata segít az alkalmazás fejlesztőknek az IOS 14 ATT -vel kapcsolatban

Az Apple legújabb App Tracking Transparency rendszere megköveteli a fejlesztőktől, hogy engedélyt kérjenek, amikor más cégek alkalmazásaiból és webhelyeiről származó információkat felhasználnák reklámcélokra, még akkor is ha már rendelkeznek a felhasználó beleegyezésével.

Az Apple által kiadott dokumentációban megtalálhatóak azok a törvények és szabályoknak aminek meg kell felelnie az applikációnak.

Előreláthatóan ingadozni fognak az IOS alkalmazásokra célzott kampányok

Miután az Apple ATT életbe lép az IOS alkalmazás kampányok valószínűleg ingadozni fognak. A kampányok teljesítménye előreláthatóan csökkenő tendenciát fog mutatni. A Google azt javasolja, hogy fokozottan figyeljék a kampánykezelők az IOS alkalmazás kampányokat.

Telepítse az Apple SKAnetwork API-ját

A SKA network az Apple új keretrendszere, amely ellenőrzi a különféle hirdetési hálózatokból történő telepítéseket, ahol az alkalmazást hirdeti. A SKAnetwork megoldásait könnyen alkalmazhatjuk, ha frissítjük a Google Analyitcs for Firebase legújabb verziójára a rendszert. Ez a rendszer automatikusan regisztrálja az alkalmazásokat a SKAnetwork hozzárendeléséhez és segít a konverziók mérésében azon felhaánóknál, ahol rendelkezik engdéllyel. További alternatív megoldásként használható az SDK, amely támogatja az SKAnetwork alkalmazást, vagy sajátkezüleg is meg lehet valósítani a SKAnetwork rendszerében.

AZ IOS alkalmazás kampányok esetében csak tCPI vagy tCPA ajánlattételt alkalmazzon

Az SKAnetwork korlátozásai miatt konszolidálni kell a 8 vagy annál kevesebb alkalmazástelepítésre létrehozott kampányokat. Ha a fiók részt vesz a tROAS kampányok bétaverziójában IOS rendszeren, akkor a Google azt javasolja, hogy szüneteltesse az olyan kampányokat és térjen vissza a tCPA kampányokra.

Jelentések az IOS alkalmazás kampányokról a Google Ads rendszerében

Ahhoz, hogy lássuk a SKAnetwork jelentési adatait, akkor az Apple ATT bevezetését követően a Jelentések-Egyéb-SKAN – konverziók oldalra kell belépnünk. Az SKAnetwork jelentés adatait a következő hónapban a Google Ads APIban is benne lesznek.

Védje az IOS bevételszerzését az AdMob új funkcióival

Ha a fiókban hirdetnek IOS alkalmazásokat akkor az AdMob Súgó-ban rengeteg hasznos tanácsot lehet találni a beszerzések javításában.

Ebben az oktatósorozatban folyamatos útmutatást kapnak a felhasználók a legújabb IOS kampányok, ajánlattételben és mérési újításokban történő újításokról. Ez segíthet a kampányok javításában.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!