A Google együttműködik a GoDaddy-vel
A Google partnerséget jelentett be a GoDaddyvel. Az együttműködés azért jön létre, hogy segítsen az e-kereskedőknek nagyobb online láthatóságot elérni.
A bejelentést a Google blogján tették közzé, pontosítva, hogy a kereskedők „néhány kattintással” könnyebben jelen lehetnek a keresőmotorban.
A GoDaddy, amelynek több mint 20 millió ügyfele van, számos szolgáltatást nyújt az e-kereskedelmi kereskedők számára, többek között:
- Domainvásárlás
- Weboldal-építés
- WordPress
- Domain-alapú e-mailek
- Tárhelyszolgáltatás
- Webes biztonság
Mit foglal magában a partnerség?
A partnerség segít a kereskedőknek abban, hogy a Google Shopping, a keresés (beleértve a képkeresést is) és a YouTube segítségével új ügyfelek találják meg őket.
Mi több, a GoDaddy kereskedők online áruházukból termékeket adhatnak át „a Google-nak”, és/vagy egy Smart Shopping kampányon keresztül népszerűsíthetik azokat, vagy ingyenes listázásra tehetik őket a piacra.
A GoDaddy sajtóközleményt is kiadott, amelyben pontosítja, hogy azok a felhasználók, akik létrehozzák első Smart Shopping kampányukat, jogosultak lehetnek 150 dollár értékű, a Google által biztosított hirdetési hitelre.
A jogosult felhasználók reklámköltéseit a Google 108,07 font értékben szintén kiegyenlíti.
Ki profitálhat a partnerségből?
Bár azok a kereskedők, akik már rendelkeznek működő vásárlási kampányokkal, nem tudják majd kihasználni a Google hirdetési kreditjeit, úgy tűnik, hogy a GoDaddy jelenlegi és új ügyfelei könnyebben kapcsolódhatnak a Google termékeihez, feltételezhetően nagyobb láthatóságot kapnak a weboldalukon, és potenciálisan nagyobb forgalmat és eladásokat érhetnek el.
Nem a kereskedők az egyetlenek, akik profitálhatnak ebből a partnerségből. A Google leszögezte, hogy azt szeretné, ha a keresők nagyobb választékkal rendelkeznének, amikor új és kisebb vállalkozások egyedi termékeinek online megtalálására kerül sor.
A kevésbé ismert márkáknak azonban kétségtelenül hihetetlenül erős bizalmi jeleket kell majd kiépíteniük ahhoz, hogy a vásárlókat arra ösztönözzék, hogy tőlük vásároljanak. Bár a Google termékeihez való könnyebb hozzáférés mindenképpen üdvözlendő, a kereskedőknek továbbra is kapcsolatokat kell építeniük a potenciális ügyfelekkel.
A GoDaddy kereskedők át tudják helyezni webhelyüket egy másik szolgáltatóhoz?
Ha azt tervezed, hogy weboldalad a GoDaddynél építed fel, vedd figyelembe, hogy a későbbiekben nem biztos, hogy át tudod helyezni azt egy másik tárhelyszolgáltatóhoz! A cég egyértelműen fogalmaz, és leszögezi, hogy ha a webhelyet a Website Builder segítségével építjük fel, akkor nem tudjuk „magunkkal vinni”. Ha a GoDaddy webhelyét WordPress-szel hoztuk létre, letölthetjük a fájlokat, és telepíthetjük azokat egy másik tárhelyszolgáltatónál.