Segíthetünk?

Blog

2021. július 20.

A Google együttműködik a GoDaddy-vel

A Google partnerséget jelentett be a GoDaddyvel. Az együttműködés azért jön létre,  hogy segítsen az e-kereskedőknek nagyobb online láthatóságot elérni.

A bejelentést a Google blogján tették közzé, pontosítva, hogy a kereskedők „néhány kattintással” könnyebben jelen lehetnek a keresőmotorban.

A GoDaddy, amelynek több mint 20 millió ügyfele van, számos szolgáltatást nyújt az e-kereskedelmi kereskedők számára, többek között:

  • Domainvásárlás
  • Weboldal-építés
  • WordPress
  • Domain-alapú e-mailek
  • Tárhelyszolgáltatás
  • Webes biztonság

Mit foglal magában a partnerség?

A partnerség segít a kereskedőknek abban, hogy a Google Shopping, a keresés (beleértve a képkeresést is) és a YouTube segítségével új ügyfelek találják meg őket.

Mi több, a GoDaddy kereskedők online áruházukból termékeket adhatnak át „a Google-nak”, és/vagy egy Smart Shopping kampányon keresztül népszerűsíthetik azokat, vagy ingyenes listázásra tehetik őket a piacra.

A GoDaddy sajtóközleményt is kiadott, amelyben pontosítja, hogy azok a felhasználók, akik létrehozzák első Smart Shopping kampányukat, jogosultak lehetnek 150 dollár értékű, a Google által biztosított hirdetési hitelre.

A jogosult felhasználók reklámköltéseit a Google 108,07 font értékben szintén kiegyenlíti. 

Ki profitálhat a partnerségből?

Bár azok a kereskedők, akik már rendelkeznek működő vásárlási kampányokkal, nem tudják majd kihasználni a Google hirdetési kreditjeit, úgy tűnik, hogy a GoDaddy jelenlegi és új ügyfelei könnyebben kapcsolódhatnak a Google termékeihez, feltételezhetően nagyobb láthatóságot kapnak a weboldalukon, és potenciálisan nagyobb forgalmat és eladásokat érhetnek el.

Nem a kereskedők az egyetlenek, akik profitálhatnak ebből a partnerségből. A Google leszögezte, hogy azt szeretné, ha a keresők nagyobb választékkal rendelkeznének, amikor új és kisebb vállalkozások egyedi termékeinek online megtalálására kerül sor.

A kevésbé ismert márkáknak azonban kétségtelenül hihetetlenül erős bizalmi jeleket kell majd kiépíteniük ahhoz, hogy a vásárlókat arra ösztönözzék, hogy tőlük vásároljanak. Bár a Google termékeihez való könnyebb hozzáférés mindenképpen üdvözlendő, a kereskedőknek továbbra is kapcsolatokat kell építeniük a potenciális ügyfelekkel. 

A GoDaddy kereskedők át tudják helyezni webhelyüket egy másik szolgáltatóhoz? 

Ha azt tervezed, hogy weboldalad a GoDaddynél építed fel, vedd figyelembe, hogy a későbbiekben nem biztos, hogy át tudod helyezni azt egy másik tárhelyszolgáltatóhoz! A cég egyértelműen fogalmaz, és leszögezi, hogy ha a webhelyet a Website Builder segítségével építjük fel, akkor nem tudjuk „magunkkal vinni”. Ha a GoDaddy webhelyét WordPress-szel hoztuk létre, letölthetjük a fájlokat, és telepíthetjük azokat egy másik tárhelyszolgáltatónál.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!