Segíthetünk?

Blog

2024. április 09.

A Google elmondja, miért fontos a hirdetések erőssége

Amikor a Search Engine Land felvetette a PPC közösség aggodalmait a hirdetés erőssége miatt, Brendon Kraham, a Google keresésért és kereskedelemért felelős alelnöke foglalkozott a kérdéssel. Kijelentette, hogy a hirdetés erőssége „nagyon fontos”, és hangsúlyozta annak jelentőségét, mint értékelő kritériumot, amelyet a marketingszakembereknek előnyben kell részesíteniük. Ő mondta:

„Nem tudom, honnan származik [az ötlet, hogy a hirdetés erőssége nem fontos]. A hirdetés ereje a középpontjában áll annak, amit megpróbálunk tenni, mert a kreatív hihetetlenül fontos lesz, és a hirdetés erőssége lesz az a mechanizmus, amellyel ezt értékeljük mind a Performance Max, mind az olyan csatornákon, mint a keresés.”

A Performance Max szerepe

Kraham megjegyezte, hogy a PMax olyan eszközgenerálási képességeket kínál, amelyek növelhetik a hirdetés erejét. Kiemelte, hogy azoknak a hirdetőknek, akik kihasználják a PMax eszközgenerálási képességeit a kampányépítés során, 63%-kal nagyobb esélyük van jó vagy kiváló hirdetési erősségi pontszám elérésére. Ez jelzi a Performance Max hatékonyságát a hirdetési eszközök optimalizálása és a kampány teljesítményének javítása terén

A PMax a Google Ads jövője?

Kraham azzal zárta, hogy hangsúlyozta, hogy az AI a digitális reklámozás jövőjét képviseli, a PMax pedig ennek a koncepciónak a kiváló példája. Kiemelte, hogy a PMax miként biztosítja a vállalkozásoknak, különösen a korlátozott erőforrásokkal rendelkező kisvállalkozásoknak azt a lehetőséget, hogy szélesebb körű és mélységű eszközöket szállítsanak, lehetővé téve számukra, hogy lépést tartsanak a fogyasztók változó preferenciáival.

Utolsó megjegyzésében Kraham megismételte a mesterséges intelligencia által vezérelt megoldások, például a PMax jelentőségét abban, hogy a vállalkozások boldoguljanak a mai rohanó digitális környezetben.

„Az automatizálás a jövő, és a PMax a legjobb példa az AI-ra a hirdetésekben, mert ez az egyetlen kampánytípus, amely mesterséges intelligencia segítségével fut a készleten; prediktív és generatív egyaránt.”

„Mindkét esetben folytatni fogjuk az építkezést, mert segítenünk kell a marketingeseket, hogy olyan sebességgel érjék el a fogyasztókat, ahogyan működnek – a PMax a legjobb megnyilvánulása annak, hogyan kell ezt megtenni.”

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!