Segíthetünk?

Blog

2023. február 16.

A Google létrehozta az Ads Privacy Hub oldalt, a hatékonyabb teljesítmény-mérésért

A Google egy új adatvédelmi webhelyet indított, melyen információkat, példákat oszt meg velünk, hogy a magánélet védelmét jobban megőrző módon segíthesse vállalkozásunk növekedését. Az Ads Privacy Hub, azaz a Hirdetések adatvédelmi központja már 16 országban elérhető.

Az oldal a következőkben nyújt segítséget: 

  • Megismerteti a legújabb adatvédelmi változásokat és azok hatását a hirdetések teljesítményére. 
  • Megmutatja, hogyan hozhatunk létre belső adatbázist egy hatékony, adatvédelmet megőrző hirdetési stratégia érdekében. 
  • Olyan taktikai példákkal szemléltet, amelyek bemutatják, hogyan működnek együtt a Google adatvédelmi szempontú mérési megoldásai céljaink elérésében.
  • Válaszokat adhat a marketingszakemberek által feltett gyakori kérdésekre a Google Ads adatvédelmi megoldásaival kapcsolatban.

Forrás: Google

Személyre szabott adatvédelmi mérési terv

A fentieken túl az Ads Privacy Planner segítségével könnyedén megtalálhatjuk a megfelelő mérési megoldásokat, amelyek a hirdetési stratégiánkat adatvédelmi szempontból erősítik.  Csak néhány kérdésre kell válaszolnunk a Google Ads-fiók beállításával kapcsolatban, és megkapjuk a vállalkozásunkra szabott mérési megoldások listáját.

Ez egyelőre még csupán 4 országban érhető el (az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Németországban, Thaiföldön), de már 2023. második felében bővül ez a kör.

A Google hisz abban, hogy javítani tudja a felhasználók adatvédelmét úgy, hogy a marketing szakemberek számára digitális betekintést és eszközöket biztosít, ezért folytatja az adatvédelmet megőrző hirdetési megoldások fejlesztését.

Forrás: https://support.google.com/google-ads/answer/13277270

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!