Segíthetünk?

Blog

2023. augusztus 03.

A Google Performance Max lehetővé teszi termékgyűjtemények létrehozását

A Google új funkciója lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy kreatív elemeket, például képeket, videókat és szöveget társítsanak a jobb felhasználói élmény érdekében.

Az új Google Performance Max funkció lehetővé teszi a termékek kombinálását és gyűjtemények létrehozását – hirdetésekhez vagy ingyenes terméklistákhoz.

A gyűjtemények lehetővé teszik, hogy termékeket társítsunk kreatív elemeihez – képekhez, videókhoz és szöveghez.

A különböző termékek és eszközök társításának lehetősége leegyszerűsíti a terméklistázási élményt, így időt és pénzt takarít meg. A gyűjtemények a termékadatokat is gazdagíthatják, ami jobb termékteljesítményt, fokozott elkötelezettséget és gazdagabb ügyfélélményt eredményezhet.

A kollekciók legfeljebb 100 terméket tartalmazhatnak. Csak a Performance Max keretein belül értékesített helyi termékekhez érhetők el az üzletek céljaira.

A következőképpen állíthatunk  be collections feedet  a Merchant Centerben:

  • Jelentkezzunk be a Merchant Center-fiókba.
  • Válasszuk a Products  lehetőséget .
  • Kattintsunk a Feeds  elemre .
  • Válasszuk Collection feeds  lapot.
  • Kattintsunk a + (plusz) gombra.
  • Válasszuk ki azokat az úti célokat, amelyeken meg szeretnénk jeleníteni gyűjteményt.
  • Adjon nevet a collection feednek .
  • Válasszunk egy feltöltési módot, majd kövessük a kiválasztott módszerre vonatkozó utasításokat.

A Google még nem vezette be Gyűjtemények funkcióját szélesebb körű vagy nemzetközi promóciókhoz.

Valamint még nem erősítette meg jövőbeli terveit ezzel a funkcióval kapcsolatban. Egyelőre ez egy nagyszerű lehetőség a helyi marketingszakemberek számára, hogy maximalizálják helyi elérhetőségüket, de országokon átívelő célokra még bizonytalan a használata.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!