Segíthetünk?

Blog

2022. február 28.

A Google Rövid Címeket vezetett be a hirdetésekhez

A Google Merchant Center egy új opcionális attribútumot vezetett be, a rövid címet – „short title” néven.  Ez a frissítés lehetővé teszi, hogy termékeink tömörebbek és lényegre törőbbek legyenek.

A fő különbség a cím és a rövid cím attribútum között

  • Title attribútum: pontosabban egyezik a termék céloldalával, valamint az ügyfelek keresésével.
  • Short title attribútum: termék rövid és tömör azonosítására szolgál.

Jelenleg a short title attribútum olyan helyeken jelenik meg, ahol a felhasználók általában sokat böngésznek, beleértve a Discovery-kampányokat és a Gmail Shopping-hirdetéseit.

Mik a minimális követelmények a rövid címhez?

Az attribútum jelenlegi karakterkorlátja 1–150 karakter között van, de a Google azt javasolja, hogy a karakterszámot 5-65 karakter között tartsuk.

A rövid címek használatának másik követelménye, hogy nem kell pontosan egyeznie a céloldal címével, de legalább ugyanarra a termékre kell utalnia.

A Google arra is figyelmeztet, hogy ha nem tartjuk be a minimális követelményeket, akkor elutasítja a terméket. 

Főbb követelmények:

  • Használjunk professzionális és nyelvtanilag helyes nyelvezetet.
  • Ne használjunk idegen nyelvű szavakat, hacsak nem értik azokat a vásárlók.
  • Ne szerepeljenek promóciók a rövid címben.
  • Kerüljük a túlzott nagybetűket.

A rövid címek optimalizálására vonatkozó főbb ajánlások

  • 65 karakter alatt maradjunk. 65 karakter után előfordulhat, hogy a cím csonka lesz, így a felhasználói élmény kevésbé lesz vonzó.
  • Először soroljuk fel a legfontosabb részleteket.
  • Adjuk hozzá a márkanevet (ha ez megkülönböztető tényező).

Érdemes megfontolni/ kipróbálni a rövid címet a terméktáblázatban, és összehasonlítani a forgalom növekedését ezekből a mutatókból.

A cikk forrása: https://www.searchenginejournal.com/google-ads-short-titles/439433/#close

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!