Segíthetünk?

Blog

2021. december 30.

A Google Search Console Link Report nem prioritás a Google számára

John Muellert a Twitteren kérdezték arról, hogy miért tűnik lassabbnak a Google Search Console-on belül a linkjelentésben szereplő adatok bevitelének folyamata, mint a legtöbb más jelentésé. Röviden összefoglalva John azt mondta, hogy a linkek nem olyan terület, amelyre szerintük a SEO-soknak túl sokat kellene koncentrálniuk, és így a jelentés olyan terület, amelyre a Google szerint „nem szükséges sok erőforrást költeni”.

Johnt megkérdezték: „Egy GSC tulajdon tele van adatokkal, kivéve a „Linkek” részt, 6 nappal a fiók létrehozása után, ez normális? Mind a Domain, mind a Prefix URL fiókok esetében (egy régi weboldal esetében)”. Tehát miért olyan sokkal lassabb a link jelentés, mint a többi jelentés adatainak kitöltése. John adott néhány választ:

(1) „A jelentések különböző részei különböző forrásokat használnak, amelyek különböző gyakorisággal töltődnek fel. Ezért van az, hogy amikor egy új webhelyet adsz hozzá, látsz néhány adatot, de nem sokat, és a következő napokban kezd feltöltődni” – mondta.

(2) „Néha egy-egy ciklus is megszakad, és megvárja a következő futtatást” – tette hozzá John.

(3) „Nem fókuszálunk annyira a linkekre” – mondta John, majd hozzátette: „Nem látom szükségét, hogy sok erőforrást költsünk a linkek jelentésére – ez nem olyasmi, amire azt mondjuk az embereknek, hogy koncentráljanak”.

A Google tehát nem dobja el a linkeket, de a vállalat nem szeretné, ha a szakemberek túl sokat foglalkoznának velük. Egy nemrégiben végzett felmérésünk alapján úgy tűnik, hogy a SEO-sokk manapság sokkal kevésbé koncentrálnak a linkekre. 

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!