Segíthetünk?

Blog

2022. február 16.

A Google teszteli a leírások listaszerű megjelenítését a hirdetésekben

Néhány napja jelentek meg az első screenshotok róla, és a Ginny Marvin Google-től is megerősítette a hírt twitteren miszerint tesztelik a keresési hirdetéseknél a leírások helyett a listaszerű megjelenítést.

„Igen, valóban teszteljük ezt a fajta megjelenítést. Folyamatosan tesztelünk, de most nincs erről konkrét bejelentés.”

Ahogy látható, a leírások helyén maximum 3 pontos felsorolás látható.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!